Ga naar inhoud

Ben jij getrouwd of gescheiden?


Rinus

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Rinus zei:

Ik ben jammer genoeg al gescheiden. Liefde is niet makkelijk!

Ik vind de liefde niet zo moeilijk, maar relaties zijn een ander verhaal. Ze hebben in het Engels zo'n mooie uitdrukking als je werkeloos bent: I am between jobs. Voor mij telt hetzelfde, maar dan voor relaties: I am between relationships. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Er zijn maar heel weinig  sprankelende huwelijken, de een wil heersen over de ander,wat nou juist niet de bedoeling is,het gaat er toch om veel lol te hebben   elkaars steun en toe verlaat zijn en zo het leven te leven als echt maatjes.maar helaas.

Voorts zouden mensen is heel goed na moeten denken voordat ze in lengte van jaren 24 uur dag in dag met met zo maar een vreemde gaan samen wonen en is minder hun driften achterna lopen.

Echte liefde is respect voor elkaar en waardering hebben voor de eigenheid van  de man of vrouw.

 

Maar men kan  beter gelukkig zijn alleen dan ongelukkig met zijn twee;vrijheid  is maar alles en nog is alles.

 

 

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Er zijn maar heel weinig  sprankelende huwelijken, de een wil heersen over de ander,wat nou juist niet de bedoeling is,het gaat er toch om veel lol te hebben   elkaars steun en toe verlaat zijn en zo het leven te leven als echt maatjes.maar helaas.

Voorts zouden mensen is heel goed na moeten denken voordat ze in lengte van jaren 24 uur dag in dag met met zo maar een vreemde gaan samen wonen en is minder hun driften achterna lopen.

Echte liefde is respect voor elkaar en waardering hebben voor de eigenheid van  de man of vrouw.

Maar men kan  beter gelukkig zijn alleen dan ongelukkig met zijn twee;vrijheid  is maar alles en nog is alles.

Ik ben gezegend met mijn huwelijk.

Bij ons na vele jaren in er een equilibrium ontstaan waarbij wij elkaar in elkaars waarde laten en elkaar aanvullen waar mogelijk.

Ik ben een gezegend mens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...