Ga naar inhoud

Hoe kunnen ze nu al weten dat er vanaf 7 februari heel veel ziekmeldingen zullen zijn.


Veritas

Aanbevolen berichten

Ik vind dit heel erg vreemd. Op dit moment is het nog steeds januari, maar zowel bij de KLM en de NS worden nu al vluchten en treinen geschrapt omdat men weet dat er vanaf die datum heel veel ziekmeldingen zullen zijn.

Hoe kunnen ze dat nu al weten? Ik vind dat allemaal heel verdacht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er op 22 februari iets groots gaat gebeuren. Misschien een zombievirus, of oorlog in de Oekraïne, een aanslag, geen idee.

22-02-2022 = dat is 2 x 6.

En dan om 06.66 uur ofzo? Geen idee maar deze gasten zijn gek op symboliek. Theo van Gogh werd ook precies 911 dagen later dan Pim Fortuyn vermoord.

In dood van Epstein, Peter R. de Vries, Prins Friso etc zit ook veel getalsymboliek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ravenheer zei:

Ik denk dat er op 22 februari iets groots gaat gebeuren. Misschien een zombievirus, of oorlog in de Oekraïne, een aanslag, geen idee.

22-02-2022 = dat is 2 x 6.

En dan om 06.66 uur ofzo? Geen idee maar deze gasten zijn gek op symboliek. Theo van Gogh werd ook precies 911 dagen later dan Pim Fortuyn vermoord.

In dood van Epstein, Peter R. de Vries, Prins Friso etc zit ook veel getalsymboliek.

Is de 22ste ook niet de dag waarop al die aanslagen plaatsvinden? Kan mij herinneren zoiets gezien te hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Ravenheer zei:

22 februari is officieel Europese Dag van de Slachtoffer, staat op de EU website.

'Slacht' en 'Offer'.....

Ga maar eens kijken hoe vaak de datum 22 voorkomt bij false flag aanvalllen, dan val je van je stoel.

Hier één voorbeeld van het getal 22 en combinaties van het getal 2.

Bij de aanslag in Manchester op 22 mei 2017 werden 22 mensen vermoord door een zelfmoordterrorist. Van de 120 gewonden werden er 60 opgenomen in een ziekenhuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2022 om 16:23, Ravenheer zei:

Ik denk dat er op 22 februari iets groots gaat gebeuren. Misschien een zombievirus, of oorlog in de Oekraïne, een aanslag, geen idee.

22-02-2022 = dat is 2 x 6.

En dan om 06.66 uur ofzo? Geen idee maar deze gasten zijn gek op symboliek. Theo van Gogh werd ook precies 911 dagen later dan Pim Fortuyn vermoord.

In dood van Epstein, Peter R. de Vries, Prins Friso etc zit ook veel getalsymboliek.

Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Ik zie ook veel verhalen over aankomende 22 februari. Er is ook een film over 22.2. Volgens mij heet deze ook 22 ofzo. Deze gaat over een man die de matrix door ziet en iedereen probeert te waarschuwen, maar niemand geloofd hem. Waarschijnlijk begint dan de Black out, ww3 of een andere wereldwijde gebeurtenis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Godbless zei:

Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Ik zie ook veel verhalen over aankomende 22 februari. Er is ook een film over 22.2. Volgens mij heet deze ook 22 ofzo. Deze gaat over een man die de matrix door ziet en iedereen probeert te waarschuwen, maar niemand geloofd hem. Waarschijnlijk begint dan de Black out, ww3 of een andere wereldwijde gebeurtenis. 

Als wij allemaal denken dat er iets gaat gebeuren op de 22ste, zouden ze het dan juist misschien niet doen? Zo van, als iedereen het weet dan werkt het niet meer voor ons en dat ze dan een andere datum kiezen?

Dat er precies 911 dagen tussen die twee moorden liggen wist ik niet, wel bizar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...