Ga naar inhoud

Wat zijn ze hier bij de Tweede Kamer aan het bouwen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik zag vandaag verschillende berichten voorbij komen dat ze iets aan het bouwen zijn bij de Tweede Kamer. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet, maar nu zie ik deze voorbij komen.

Ik weet ook niet of dit bij de Tweede Kamer is, zo goed ben ik daar niet bekend. Maar weet iemand wat ze daar wel aan het bouwen zijn?

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik zag vandaag verschillende berichten voorbij komen dat ze iets aan het bouwen zijn bij de Tweede Kamer. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet, maar nu zie ik deze voorbij komen.

Ik weet ook niet of dit bij de Tweede Kamer is, zo goed ben ik daar niet bekend. Maar weet iemand wat ze daar wel aan het bouwen zijn?

Haha, nu begrijp ik waarom die man het woord 'touwen' er bij heeft gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

Er zijn veel geruchten gaan maar er schijnt burgeroorlog op komst te zijn,de eerste die ze willen pakken is Nancy Pelosi bij naam de heks van de VS.De Amerikaan is het zat en ze hebben de mentaliteit om er echt wat aan te doen dan alleen maar klagen op een forum of in de verjaardagskring.

En nu maar afwachten wat er echt gaat gebeuren.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...