Ga naar inhoud

Aandacht voor Oostenrijk


Antoon

Aanbevolen berichten

  1. Oostenrijk
  2. Duitsland
  3. Engeland
  4. Israël (als Joden in de volkeren)
  5. Canada

wat hebben deze landen gemeen, namelijk dat zij in de laatste wereldoorlog een sleutelpositie hadden, ten goede of ten kwade. Het is opvallend dat zij in deze oorlog, want ik noem het een oorlog ook een markante positie innemen.

Maar ik wil het over Oostenrijk hebben, mijn hart huilt, waar moeten zij hulp halen iedereen laat hen vallen, de kerk, vredesbewegingen, media, Amnesty bewegingen en noem maar op.

Alernatieve sites zullen meelezen, ik vraag mij af, indien mogelijk natuurlijk dat er extra aandacht wordt besteed aan denkende en of gelovige mensen daar die niets van de spuit willen hebben

 

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede observatie. 

Als Oostenrijk dit echt gaat doorzetten, dan krijg je inderdaad barbaarse toestanden. 

Dan zou een volgende stap zomaar kunnen zijn dat niet gevaccneerde mensen worden bestempeld als een gevaar voor de gemeenschap en dat de weigeraars worden opgesloten in min of meer permanente quarantainekampen.

Iets wat je dan ook zult krijgen zijn situaties zoals je die zag bij de Joden in de aanloop naar de Tweede Wereldoorlog. Ze ontvluchten Duitsland en kwamen dan vervolgens in Nederland terecht waar ze uiteindelijk ook werden gepakt.

Dit zijn echt heel duistere tijden en inderdaad heel goed als hier meer aandacht aan wordt besteed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Antoon zei:
  1. Oostenrijk
  2. Duitsland
  3. Engeland
  4. Israël (als Joden in de volkeren)
  5. Canada

wat hebben deze landen gemeen, namelijk dat zij in de laatste wereldoorlog een sleutelpositie hadden, ten goede of ten kwade. Het is opvallend dat zij in deze oorlog, want ik noem het een oorlog ook een markante positie innemen.

Maar ik wil het over Oostenrijk hebben, mijn hart huilt, waar moeten zij hulp halen iedereen laat hen vallen, de kerk, vredesbewegingen, media, Amnesty bewegingen en noem maar op.

Alernatieve sites zullen meelezen, ik vraag mij af, indien mogelijk natuurlijk dat er extra aandacht wordt besteed aan denkende en of gelovige mensen daar die niets van de spuit willen hebben

Als ik dit bericht van jou lees, dan lopen de koude rillingen bij mij over de rug. Ik ben altijd al gefascineerd geweest door de tijd voor de Tweede Wereldoorlog, de jaren dertig.

Er zijn vergeleken met toen heel veel overeenkomsten en dan vooral voor wat betreft mensen die simpelweg het grotere beeld niet willen zien. Mensen die zeggen dat wij spoken zien, dat het allemaal niet zo erg is. Dat het onzin is om te zeggen dat er straks mensen naar kampen zullen verdwijnen.

Dat het enige dat je hoeft te doen is een spuitje halen en er is niets aan de hand, je mag weer alles doen.

Als de geschiedenis zich herhaalt en gezien de manier waarop mensen de kop in het zand steken, dan ziet het er beroerd uit.

Over een paar weken is die hele pandemie weg, maar dan zitten ze wel met de gebakken peren in Oostenrijk, want die wet is nu eenmaal aangenomen.

De grote vraag is hoe de gevaccineerden zich zullen opstellen. Als die zich gedragen zoals de meesten bij ons, dan ziet het er heel beroerd voor de ongevaccineerden. Ik zou zo geen oplossing weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Veritas zei:

Als ik dit bericht van jou lees, dan lopen de koude rillingen bij mij over de rug. Ik ben altijd al gefascineerd geweest door de tijd voor de Tweede Wereldoorlog, de jaren dertig.

Er zijn vergeleken met toen heel veel overeenkomsten en dan vooral voor wat betreft mensen die simpelweg het grotere beeld niet willen zien. Mensen die zeggen dat wij spoken zien, dat het allemaal niet zo erg is. Dat het onzin is om te zeggen dat er straks mensen naar kampen zullen verdwijnen.

Dat het enige dat je hoeft te doen is een spuitje halen en er is niets aan de hand, je mag weer alles doen.

Als de geschiedenis zich herhaalt en gezien de manier waarop mensen de kop in het zand steken, dan ziet het er beroerd uit.

Over een paar weken is die hele pandemie weg, maar dan zitten ze wel met de gebakken peren in Oostenrijk, want die wet is nu eenmaal aangenomen.

De grote vraag is hoe de gevaccineerden zich zullen opstellen. Als die zich gedragen zoals de meesten bij ons, dan ziet het er heel beroerd voor de ongevaccineerden. Ik zou zo geen oplossing weten.

Verbaas je niet, de SS methoden zitten in de genen van dit land.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...