Ga naar inhoud

Ik geloof nooit dat Rusland dit allemaal doet om een beetje te oefenen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Er wordt van alles gezegd in en rond de situatie in Oekraïne. Men doet net alsof het of allemaal opjutten is wat de Amerikanen doen en dat de Russen het echt niet zullen wagen om iets te doen.

Maar, ik begin zo langzamerhand toch een beetje een vreemd gevoel te krijgen als ik zo de volgende beelden bekijk.

 

En zo gaat het maar door.

Ik denk toch echt dat er de komende weken iets gaat gebeuren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Pieter65 zei:

Er wordt van alles gezegd in en rond de situatie in Oekraïne. Men doet net alsof het of allemaal opjutten is wat de Amerikanen doen en dat de Russen het echt niet zullen wagen om iets te doen.

Maar, ik begin zo langzamerhand toch een beetje een vreemd gevoel te krijgen als ik zo de volgende beelden bekijk.

En zo gaat het maar door.

Ik denk toch echt dat er de komende weken iets gaat gebeuren.

Eric van de Beek is een verstandige man die de Russen door en door kent. Maar, ook naar hem zullen ze niet luisteren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vergeten dat Putin al mee draait van uit de tijd van de KGB en meegeholpen heeft aan het opbouwen van de FSB, en hij dagelijks gebrieft wordt door de FSB.

En je kan mij niet wijs maken dat de FSB niet weet dat Corona een hoax is, Putin deed vrolijk mee aan de hoax, dus weet je aan welk gezag hij trouw heeft gezworen.

Een grote show is het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, NivKing zei:

Niet vergeten dat Putin al mee draait van uit de tijd van de KGB en meegeholpen heeft aan het opbouwen van de FSB, en hij dagelijks gebrieft wordt door de FSB.

En je kan mij niet wijs maken dat de FSB niet weet dat Corona een hoax is, Putin deed vrolijk mee aan de hoax, dus weet je aan welk gezag hij trouw heeft gezworen.

Een grote show is het.

Je zegt dat Poetin een zogenaamde Young Global Leader is. Je kan hem niet echt jong noemen, ik geloof dat hij dit jaar 70 wordt. Dus is dat wel zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Russen doen ook niks. Waarom zouden ze? De mensen daar willen helemaal geen oorlog. En Rusland is groot genoeg, toch?

Als opbouwende land moet je toch wel heel dom zijn om iets te gaan forceren. Rusland heeft een Calimero complex.

Dit soort dingen gebeuren best vaak wereldwijd. Je krijgt dan een ophoping van militairen enzo aan een bepaalde grens. En er gebeurt vervolgens nooit wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...