Ga naar inhoud

Bossen slopen om het milieu te redden


Pieter65

Aanbevolen berichten

Het is maar goed dat er weinig mensen echt nadenken, want als dat wel zou gebeuren dan zouden we morgen waarschijnlijk een opstand hebben in dit land. Dat je schadelijke uitlaatgassen wil terugdringen omdat dit slecht is voor de gezondheid en slecht voor het milieu is iets dat ik nog kan begrijpen. We hebben liever schone frisse lucht dan de lucht die mensen moeten inademen die in de buurt van de hoogovens wonen.

Maar, wat er bij mij niet in wil is dat er mensen zijn die het slopen van de natuur zien als een manier om het milieu te redden. Hoe achterlijk moet je zijn om dat soort onzin te geloven? Hoe kan het dat volwassen mensen dit normaal schijnen te vinden. Hoe kan het die Timmermans op zijn troon in Brussel wel even kan bepalen? Hij noemt het slopen van bossen om die vervolgens te verstoken "een bijdrage" aan de duurzame EU ambities. Help, kunnen we asjeblieft zo snel mogelijk weer gewoon Nederland worden en afscheid nemen van dat soort gekken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten nou echt ophouden met bomen kappen, dat gaat veel te hard momenteel. Vroeger had je dat probleem vooral in de regenwouden, maar tegenwoordig lijken ze overal bomen te willen kappen. Nederland heeft al zo weinig échte natuurgebieden. 

  • Like 1

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Skylen zei:

Ze moeten nou echt ophouden met bomen kappen, dat gaat veel te hard momenteel. Vroeger had je dat probleem vooral in de regenwouden, maar tegenwoordig lijken ze overal bomen te willen kappen. Nederland heeft al zo weinig échte natuurgebieden. 

Ze zijn wel zo slim om die bossen ergens anders te laten kappen. Ik geloof dat ze voor de Nederlandse biomassa centrales bossen laten kappen in North Carolina in Amerika en ik dacht Finland.

Ze verwoesten andere delen van de wereld om hier de klimaatdoelen te halen.

Kijk maar eens naar de volgende video:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sherlock zei:

Ze zijn wel zo slim om die bossen ergens anders te laten kappen. Ik geloof dat ze voor de Nederlandse biomassa centrales bossen laten kappen in North Carolina in Amerika en ik dacht Finland.

Ze verwoesten andere delen van de wereld om hier de klimaatdoelen te halen.

Kijk maar eens naar de volgende video:

Maar zoiets kan toch niet? Waarom stopt niemand dit? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, AnnaB zei:

Maar zoiets kan toch niet? Waarom stopt niemand dit? 

Goede vraag, waarom doen ze dit? Dit heeft totaal niets meer te maken met het redden van het milieu. Je gaat toch niet ergens anders gezonde bossen slopen om dit hier vervolgens te verstoken om zo het klimaat te redden. Zijn we met zijn allen in een gekkenhuis terecht gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...