Ga naar inhoud

Is er een geheime Rothschild basis op Antarctica?


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Het is niet voor niets dat Antarctica zo goed als afgesloten is voor de buitenwereld. Er doen natuurlijk de meest vreemde verhalen de ronde en één daarvan is dat de Duitsers een basis hebben op Antarctica.

Maar, nu is er een onderzoeksjournalist die zegt al jarenlang onderzoek te hebben gedaan naar dingen op Antarctica en die daar nu ineens opeens op Google maps een deel van Antarctica ontdekt met de naam Rotschild.

roth.png

Als je het zelf wil zien tik in Argentinië op Google maps, ga helemaal naar het zuiden, steek dan over naar Antarctica en je ziet al snel het Rothschild gebied verschijnen.

Jim Stone, de journalist, zegt dit:

 

I studied every settlement and name in Antarctica in depth SEVERAL TIMES in the past, and this was not there before. The fact this change is now officialy recognized is the holy grail of conspiracy info. THERE IS THE ANTARCTICA BASE, RIGHT THERE. Somewhere on that peninsula, within a short distance from the ocean.

Wat hij zegt is dat ze zo arrogant aan het worden zijn, dat het hen nu niets meer kan schelen dat mensen weten dat ze daar een basis hebben.

Zou hij gelijk hebben of is dit een fabeltje?

http://82.221.129.208/.uj1.html

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
58 minuten geleden, Bird zei:

Antarctica bestaat niet.

Ik ben ook heel nieuwsgierig waarom dat niet bestaat.

22 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Vertel,waarom de Zuidpool niet zou bestaan of te wel Antarctica.jij denk natuurlijk ook dat de Aarde acht kantig is dan rond.

.

🤣

Ik heb wel gehoord van een platte aarde, maar nog nooit van een achtkantige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Platte plaat, appel, peer, uitgehold of octagon, het veranderd niks aan mijn leventje hier in mijn eigen woonwijk.
Al deze theorieën hebben goede argumenten en net zo een aantal mankementen.

Ik ben er ondertussen wel van overtuigt dat niks klopt van de officiële lezing.
En dan doel ik niet alleen op Tartaria.

Dat er iets vreemds op Antarctica gaande is, is wel duidelijk.

Wat mij het meest bevreemd is dat bijna de helft (42%) van alle "makkelijk" te ontginnen grondstoffen zich in die regio bevinden, en waar vroeger de kou nog roet in het eten gooide, is met de huidige techniek van legeringen en polymeren een fluitje van een cent om Antarctica te ontginnen.

Natuurlijk is er ooit het "Verdrag van Antarctica" getekend, maar ik heb nog nooit gezien dat multinationals dit soort verdragen honoreerden.

En dan slaan we het verslag van "Rear Admiral Richard E. Byrd" maar even gemakshalve over.

 

Om op je vraag te komen.

Heeft de familie "Roodschild" een basis op Antarctica? = Ja.

Het zijn voornamelijk militaire onderdelen die een basis hebben op Antarctica onder de noemer "Onderzoek Centrum" en alle militaire diensten zijn bedrijven, met een aandeel houder, in deze wereld is dan inderdaad vaak de Familie Rothschild gedeeltelijk of geheel aandeel houder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...