Ga naar inhoud

Overal massale protesten tegen coronawetgeving, media zwijgen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Het lijkt er sterk op dat de massale protesten die op dit moment in heel Europa plaatsvinden volledig worden genegeerd door de media. Ik zie er tenminste weinig of niets van. Misschien een idee als jullie ook iets zien om het hier te plaatsten?

Protesten in Griekenland:

Protesten in Ierland:

Protesten in Melbourne:

Protesten in Frankrijk:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Wild Carrot zei:

Overal in de wereld.. indrukwekkend!

Aankomende zaterdag is er Mars van de Menselijke Verbinding in Rotterdam, en de week daarop de Wereldwijde Freedom rally in Amsterdam. 

#wewillallbethere 

Screenshot_20210715-214415_Instagram.jpg

Hoop alleen dat in ons land de politie zich een beetje rustig. Het lijkt alsof ze in ons land mensen die tegen de coronamaatregelen protesteren direct met de knuppel bewerken. Heb toch de indruk dat dit in andere landen wat minder is. Zag trouwens dat de gele hesjes ook weer terug zijn in Frankrijk. Voor de Fransen is het letterlijk erop of eronder want als Macron daar zijn zijn krijgt met zijn verplichte vaccinaties dan ziet het daar heel somber uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sherlock zei:

Hoop alleen dat in ons land de politie zich een beetje rustig. Het lijkt alsof ze in ons land mensen die tegen de coronamaatregelen protesteren direct met de knuppel bewerken. Heb toch de indruk dat dit in andere landen wat minder is. Zag trouwens dat de gele hesjes ook weer terug zijn in Frankrijk. Voor de Fransen is het letterlijk erop of eronder want als Macron daar zijn zijn krijgt met zijn verplichte vaccinaties dan ziet het daar heel somber uit.

Ik geloof dat het vredig zal verlopen, ook al kan het altijd misgaan. Maar niets doen is geen optie. Samen in Actie! 🙏🏻💙

Screenshot_20210716-094858_Instagram.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Wild Carrot zei:

Ik geloof dat het vredig zal verlopen, ook al kan het altijd misgaan. Maar niets doen is geen optie. Samen in Actie! 🙏🏻💙

Screenshot_20210716-094858_Instagram.jpg

Leuk, misschien ga ik ook. Ik vind het nu allemaal te ver gaan in ons land. Er is helemaal niemand ziek, dus hoe kunnen wij dan code rood hebben? Ik krijg steeds meer het gevoel dat er echt dingen niet kloppen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...