Ga naar inhoud

Is er iemand die hier een redelijke verklaring voor kan geven: Eerste Kamer stemt in met A status corona


Veritas

Aanbevolen berichten

Er staat ons nog veel meer ellende te wachten voor wat betreft het coronavirus. Dit virus is nu in de praktijk niet meer dan een verkoudheidvirus en toch heeft de Eerste Kamer er vandaag mee ingestemd om dit virus op de A lijst te plaatsen van gevaarlijke ziektes. Zoals bijvoorbeeld ebola.

Dit is krankzinnig en iedere medische onderbouwing hiervoor ontbreekt dan ook volledig.

Hoe kunnen mensen die het volk horen te vertegenwoordigen dit doen?

Ik begrijp het niet. Soms denk ik dat we als land reddeloos zijn verloren met zulk dom volk als volksvertegenwoordiger.

Maar ja, het zal weer niets met gezondheid te maken hebben, want omdat corona op de A lijst staat kunnen ze alles wat ze willen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Veritas zei:

Er staat ons nog veel meer ellende te wachten voor wat betreft het coronavirus. Dit virus is nu in de praktijk niet meer dan een verkoudheidvirus en toch heeft de Eerste Kamer er vandaag mee ingestemd om dit virus op de A lijst te plaatsen van gevaarlijke ziektes. Zoals bijvoorbeeld ebola.

Dit is krankzinnig en iedere medische onderbouwing hiervoor ontbreekt dan ook volledig.

Hoe kunnen mensen die het volk horen te vertegenwoordigen dit doen?

Ik begrijp het niet. Soms denk ik dat we als land reddeloos zijn verloren met zulk dom volk als volksvertegenwoordiger.

Maar ja, het zal weer niets met gezondheid te maken hebben, want omdat corona op de A lijst staat kunnen ze alles wat ze willen.

Wat een totale bullshit, het zijn de vaccins die ze op de A lijst moeten plaatsen.

Ze waarschuwen nu zelfs al voor hartaanvallen bij kleine kinderen. Maar dat die hartaanvallen worden veroorzaakt door de vaccins zetten ze er niet bij.

 

Kids-heart-attacks.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...