Ga naar inhoud

Zou jij gaan daten via een website?


Aanbevolen berichten

Ik heb veel dingen gedaan in mijn leven, maar ik heb nog nooit iets op een dating website gezet.

Ik heb een zwager die weduwnaar is, die het wel heeft gedaan, want hij wilde niet langer alleen zijn.

Als ik zo die verhalen van hem hoor en de lange lijst met eisen van vrouwen die hij dacht wel leuk te vinden.

Het lijkt mij één en al stress en ik vraag mij af of heel veel mensen daar nu echt iemand vinden met wie ze gelukkig worden.

Of zie ik dat allemaal helemaal verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook nog nooit gedaan. In principe verhoog je wel je kansen iemand te vinden, maar het lijkt me heel lastig uit te zoeken wie je uiteindelijk in het echt wil gaan ontmoeten. Maar misschien zijn er anderen hier die positieve ervaringen hebben.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Op al die websteks van kennismaken het is een ramp lijken wel of er allemaal gestoorden op zitten.

Het mooie is als je toch een relatie wil als man die een vrouw wil of anders om is de gewone ontmoeting bijvoorbeeld bij het vriesvak van een of andere supermarkt, is het allerbeste en meer niet.

 

Kortom het moet natuurlijk gaan.😍🥰💞

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 3 weken later...
Op 9-12-2021 om 23:41, Lichtzwaard zei:

Op al die websteks van kennismaken het is een ramp lijken wel of er allemaal gestoorden op zitten.

Het mooie is als je toch een relatie wil als man die een vrouw wil of anders om is de gewone ontmoeting bijvoorbeeld bij het vriesvak van een of andere supermarkt, is het allerbeste en meer niet.

Kortom het moet natuurlijk gaan.😍🥰💞

Ik heb gedaan wat je adviseerde. Ben wekenlang bij het vriesvak in de supermarkt gaan staan.

Wat denk je?  Niets, behalve dat ik het erg koud kreeg.

Heb je nog meer bruikbare tips?

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sherlock zei:

Ik heb gedaan wat je adviseerde. Ben wekenlang bij het vriesvak in de supermarkt gaan staan.

Wat denk je?  Niets, behalve dat ik het erg koud kreeg.

Heb je nog meer bruikbare tips?

Ga is bij het broodvak staan wellicht gaat dat beter en zorg dat je haar goed zit en witten sokken aan hebt,lukt het dan niet tja dan doe je iets verkeerd.

  • Haha 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...