Ga naar inhoud

Zo betrouwbaar zijn de media, het ene nepbericht na het andere


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik kwam gisteren ergens een bericht tegen dat het Duitse Bild een foto van een explosie in China uit 2015 had gebruikt om aan te tonen dat Kiev werd gebombardeerd door de Russen.

Na die tijd ben ik er een beetje op gaan letten en het is niet alleen Bild wat dit soort grappen uithaalt.

Ook het Belgische HLN plaatst nepberichten.

En uiteraard Bild

En hier nog eentje die een foto uit 2016 gebruikt:

 

Je wordt gewoon bedonderd waar je bij staat en dan moet je je afvragen hoe betrouwbaar de rest van het nieuws is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik kwam gisteren ergens een bericht tegen dat het Duitse Bild een foto van een explosie in China uit 2015 had gebruikt om aan te tonen dat Kiev werd gebombardeerd door de Russen.

Na die tijd ben ik er een beetje op gaan letten en het is niet alleen Bild wat dit soort grappen uithaalt.

Ook het Belgische HLN plaatst nepberichten.

En uiteraard Bild

En hier nog eentje die een foto uit 2016 gebruikt:

Je wordt gewoon bedonderd waar je bij staat en dan moet je je afvragen hoe betrouwbaar de rest van het nieuws is.

Wordt je eindelijk wakker,dit is al jaren aan de gang.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...