Ga naar inhoud

Zijn mensen nu werkelijk zo dom?


Pieter65

Aanbevolen berichten

We hebben totaal niets geleerd van de laatste 100 jaar geschiedenis. De enigen die altijd slachtoffers worden van oorlogen zijn gewone burgers en kannonnenvoer.

Als je ziet hoe ze in de Eerste Wereldoorlog soldaten zo gek kregen om uit de loopgraven te komen en een zekere dood tegemoet te hollen was door ze cocaïne te geven. Coke dat werd geleverd door de Nederlandse Cocaïnefabriek, waarvan de koninklijke familie de grootste eigenaar was.

Na de oorlog zie je de enorme rijen graven waar de soldaten liggen.

En dan zie je dit bericht en ik word hier kotsmisselijk van.

Het zijn altijd burgers en soldaten die sterven, nooit mensen zoals Rutte die glimlachend deze mensen een zekere dood toewensen.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

U klinkt verbaasd? De invloed van propaganda met stigmatiseren van andere meningen, is niet te onderschatten.

Angst is het middel.

  • Like 1
  • Bedankt 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Pieter65 zei:

We hebben totaal niets geleerd van de laatste 100 jaar geschiedenis. De enigen die altijd slachtoffers worden van oorlogen zijn gewone burgers en kannonnenvoer.

Als je ziet hoe ze in de Eerste Wereldoorlog soldaten zo gek kregen om uit de loopgraven te komen en een zekere dood tegemoet te hollen was door ze cocaïne te geven. Coke dat werd geleverd door de Nederlandse Cocaïnefabriek, waarvan de koninklijke familie de grootste eigenaar was.

Na de oorlog zie je de enorme rijen graven waar de soldaten liggen.

En dan zie je dit bericht en ik word hier kotsmisselijk van.

Het zijn altijd burgers en soldaten die sterven, nooit mensen zoals Rutte die glimlachend deze mensen een zekere dood toewensen.

Ik vind het heel goed wat Van Haga doet. Waarom gaat Rutten niet samen met Ollongren en een roze helm naar het front? Dat zal de Russen leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik vind het heel goed wat Van Haga doet. Waarom gaat Rutten niet samen met Ollongren en een roze helm naar het front? Dat zal de Russen leren.

Van Haga is gewoon een huisjesmelker van krotten en een rand crimineel die zegt dat NL neutraal moet zijn om dat hij bang is als het echt uit de hand loop zijn krotten worden plat gegooid,Figuren als van Haga  horen al zo niet in de 2e kamer thuis.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Van Haga is gewoon een huisjesmelker van krotten en een rand crimineel die zegt dat NL neutraal moet zijn om dat hij bang is als het echt uit de hand loop zijn krotten worden plat gegooid,Figuren als van Haga  horen al zo niet in de 2e kamer thuis.

Een beetje onder de gordel vind je ook niet? Ga jij je ook aanmelden om te vechten in Oekraïne?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Madeliefje zei:

Het fijne leger van Oekraïne!

Een afspiegeling van de bevolking?

E72E148B-5FDA-4EDB-9B99-2483B9B843F5.jpeg

9441289A-730D-453A-8D41-AF9861DEA522.jpeg

Er zijn inderdaad veel van dat soort groeperingen, maar ik vind dat je daar nooit een volk op mag aankijken. Het merendeel van de mensen in Oekraïne zijn gewone mensen net zoals wij die helemaal geen oorlog willen en hier ook niet om hebben gevraagd.

Ik vertrouw die Zelenski voor geen meter. Hij probeert alles om de rest van de wereld  bij die oorlog te betrekken.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...