Ga naar inhoud

Lokt de duivel Poetin om kernwapens te verkwisten?


AMD

Aanbevolen berichten

Ik heb meerdere malen geïmpliceerd dat Poetin zich niet laat moet manipuleren of intimideren. Europa , Navo, VN, WEF worden allemaal beheerd door de reptielen of de duivel. ‘Verborgen macht’. Ze willen het allerliefst dat Poetin op de rode knopt drukt, omdat men graag bloed ziet en eugenetica. Daarom provoceert de VS, Europa, VN, WEF Rusland om een derde Wereldoorlog te ontketenen. Omdat men in het belang strijdt namen de verborgen machten. Wij mensen moeten geen kant kiezen. We moeten ons emoties onder controle krijgen. Het is niet onze oorlog, maar die van verborgen machten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, AMD zei:

Ik heb meerdere malen geïmpliceerd dat Poetin zich niet laat moet manipuleren of intimideren. Europa , Navo, VN, WEF worden allemaal beheerd door de reptielen of de duivel. ‘Verborgen macht’. Ze willen het allerliefst dat Poetin op de rode knopt drukt, omdat men graag bloed ziet en eugenetica. Daarom provoceert de VS, Europa, VN, WEF Rusland om een derde Wereldoorlog te ontketenen. Omdat men in het belang strijdt namen de verborgen machten. Wij mensen moeten geen kant kiezen. We moeten ons emoties onder controle krijgen. Het is niet onze oorlog, maar die van verborgen machten. 

Ik ben met je eens dat er zo snel mogelijk een eind moet komen aan al dat onnodig bloedvergieten. Voor wat Poetin betreft weet ik zo net nog niet of die ook niet in het spelletje is betrokken. Ik heb ergens gelezen dat ze hem er bij het WEF hebben uitgeknikkerd, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt zo is. 

Ik geloof dan ook niet dat ze zover zullen gaan om de hele wereld te vernietigen, misschien wel een deel. Als de hele wereld aan flarden wordt geschoten door kernwapens, dan hebben ze zelf ook geen wereld meer voor de nieuwe wereldregering lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een deel is zelfs te veel. Mensen levens mogen we niet in gevaar brengen omdat de idealisten, imperialisten… de media en hier in west- Europa probeert men de burgers te overtuigen dat we de navo en onze militairen naar Oekraïne moet sturen, terwijl je eigenlijk nu derde Wereldoorlog continueert. Het is belangrijk en we moeten bewustzijn dat men kijkt naar allebei de kanten. Het is moeilijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we het nou toch over de duivel hebben,natuurlijk vindt de duivel dit allemaal prachtig hoe meer ellende hoe beter hij geeft wel advies aan hen die hun oren er naar laten hangen.De duivel wordt ook niet voor niets de diabolos genoemd de door de war schopper.

Heel deze oorlog heeft t e maken met het kwaad.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madeliefje klopt helemaal. De duivel is idd geschapen door God. Maar De duivel verzette zich te gehoorzamen jegens God. Heeft duidelijk gezegd’ ik zal de mensheid ervoor zorgen dat men naar men leidt en God zal demoniseren. Het is gelukt. Maar de duivel heeft geen macht als men de duivel aanbidders denken. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2022 om 12:20, AMD zei:

@Madeliefje klopt helemaal. De duivel is idd geschapen door God. Maar De duivel verzette zich te gehoorzamen jegens God. Heeft duidelijk gezegd’ ik zal de mensheid ervoor zorgen dat men naar men leidt en God zal demoniseren. Het is gelukt. Maar de duivel heeft geen macht als men de duivel aanbidders denken. 

Voordat hij de duivel schaapte wist hij al dat deze zijn kinderen extreem veel pijn zou gaan doen. God is namelijk alwetend.

God heeft dus ook het kwaad geschapen.  Goden de Duivel zijn dus één en de zelfde. Hij verdient een schop in zijn ballen.

Hij is niets anders dan een dictator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...