Ga naar inhoud

The Kremlin issued a statement late today: "FRIDAY EVENING WILL BE BEAUTIFUL FOR THE WHOLE WORLD


Rozebottel

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Rozebottel zei:

Wat zou dit betekenen? Komt Rusland met bewijs over de sabotage in de laboratoria in Oekraïne? Of hebben we allemaal een extra jodiumpilletje nodig? 😆

Dat is een interessant bericht. Ik denk dat het bijna niet anders kan dan dat ze bij de VN, samen met China, komen met bewijs over die laboratoria.

Als dat zo is dan staan er een paar mensen goed in hun hemd.

Heb je een link waar die opmerking vandaan komt?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/uhhhhhhhh-wtf-does-this-mean

Hoe betrouwbaar dit is is altijd de vraag, maar dat is met alles tegenwoordig 😬. Ik zie het bij meerdere nieuwssites voorbij komen. Heb er twee ingeplakt. 

Hopen dat ze inderdaad met het laboratoria nieuws komen. En dan ben ik benieuwd hoeveel mensen dit zullen geloven en niet afdoen als “fake News”…

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Rozebottel zei:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/uhhhhhhhh-wtf-does-this-mean

Hoe betrouwbaar dit is is altijd de vraag, maar dat is met alles tegenwoordig 😬. Ik zie het bij meerdere nieuwssites voorbij komen. Heb er twee ingeplakt. 

Hopen dat ze inderdaad met het laboratoria nieuws komen. En dan ben ik benieuwd hoeveel mensen dit zullen geloven en niet afdoen als “fake News”…

De mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan al deze flauwe kul. hoe betaal ik mijn energie ,hoe geeft ik mijn kinderen te eten  hoe betaal ik mijn huur hoe betaal ik de zwemles van de kleine Jan of Marie,dat is er aan de hand in dit land voor een paar miljoen mensen..........................een ramp.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Rozebottel zei:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/uhhhhhhhh-wtf-does-this-mean

Hoe betrouwbaar dit is is altijd de vraag, maar dat is met alles tegenwoordig 😬. Ik zie het bij meerdere nieuwssites voorbij komen. Heb er twee ingeplakt. 

Hopen dat ze inderdaad met het laboratoria nieuws komen. En dan ben ik benieuwd hoeveel mensen dit zullen geloven en niet afdoen als “fake News”…

Ze sluiten niet voor niets nieuwsbronnen uit Rusland af. Stel je voor dat mensen andere informatie krijgen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, NivKing zei:

Dit gaat denk ik eerder over de overgang vanavond van de 11e naar de 12e (swift actief)

Dan pleegt het westen namelijk financiële zelfmoord en is het klaar met het westen.

Dan kondigen China en Rusland een alternatief voor Bic aan.

Dat is heel slim bedacht. Had ik niet aan gedacht, maar dat zou heel goed kunnen. 

niets.jpg

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is heel slim bedacht. Had ik niet aan gedacht, maar dat zou heel goed kunnen. 

niets.jpg

In China en Rusland brand zo meteen gewoon de kachel nog en hebben ze brood op de plank.

In het westen zal generatie "Z" opstaan en als Zombies door de straten zwalken op zoek naar kruimels met verkleumde voeten.

Dan hebben onze lijers of leiders, hoe je ze ook wil noemen nog maar een optie open staan.

Exact dezelfde reden is gebruikt voor het beginnen van WW 1 en WW 2

Zoveel fantasie hebben ze namelijk niet, en ze redeneren nou eenmaal volgens het "Never change a winning team" principe, waarom je je modus operandi aanpassen als dat altijd gewerkt heeft?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, NivKing zei:

Dit gaat denk ik eerder over de overgang vanavond van de 11e naar de 12e (swift actief)

Dan pleegt het westen namelijk financiële zelfmoord en is het klaar met het westen.

Dan kondigen China en Rusland een alternatief voor Bic aan.

Ik wist niet dat dit vanavond staat te gebeuren, maar dan zou dit heel goed kunnen inderdaad 👌🏻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...