Ga naar inhoud

Wat is jouw favoriete vakantieland?


Rinus

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Rinus zei:

Voor mij is dat toch wel Griekenland. Het is er echt zo mooi. Heerlijk eten en de vriendelijkste mensen ook. 

Ik ben gek op souvlaki, tatziki saus, en baklava. Ik zou er makkelijk kunnen wonen!

Griekenland is inderdaad mooi, maar voor mij is het favoriete vakantieland absoluut Nederland, ik heb geen zin aan al dat gedonder bij grenzen en met vliegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
8 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Ben veel op reis en elk land heeft zijn charme.Landen waar wij graag zijn is Italie,Griekenland, en dicht bij huis Duitsland. En binnen de Benelux is dat Vlaanderen/Belgie.

Kan je op dit moment nog ergens naar toe reizen als je niet bereid bent om een vaccin te nemen?

Volgens mij is het dan zoveel gedoe dat je beter thuis kunt blijven.

Ik heb geen geduld voor vakantie. Het idee alleen al om ergens aan een strand te liggen. Moet er niet aan denken. Ik heb wel heel veel gereisd, maar meestal met een bepaalde reden. 

En als je dan toch ergens bent, dan is het wel interessant om wat leuke dingen te bekijken.

Zo werd ik bijna een keer gearresteerd in Moskou.

Het was op het Rode Plein, bitter koud en ik was hier naar binnen gegaan. Normaal staat hier een hele lange rij, maar ik was met iemand uit de Doema en die had de nodige connecties zodat we zo naar binnen liepen.

Het-behandelde-lichaam-van-Lenin-in-het-

Ik stond zo ongeveer naast het hoofd van Lenin toen er een paar hele boze soldaten op me afkwamen. De reden dat ze woest waren was omdat ik met de handen in mijn broekzak stond. Niet zo vreemd want het was ijskoud buiten en ik had koude handen. Zij dachten daar heel anders over en zagen het als een gebrek aan respect.

Dan maar koude handen, want in Siberië was het nog veel kouder.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Sherlock zei:

Kan je op dit moment nog ergens naar toe reizen als je niet bereid bent om een vaccin te nemen?

Volgens mij is het dan zoveel gedoe dat je beter thuis kunt blijven.

Ik heb geen geduld voor vakantie. Het idee alleen al om ergens aan een strand te liggen. Moet er niet aan denken. Ik heb wel heel veel gereisd, maar meestal met een bepaalde reden. 

En als je dan toch ergens bent, dan is het wel interessant om wat leuke dingen te bekijken.

Zo werd ik bijna een keer gearresteerd in Moskou.

Het was op het Rode Plein, bitter koud en ik was hier naar binnen gegaan. Normaal staat hier een hele lange rij, maar ik was met iemand uit de Doema en die had de nodige connecties zodat we zo naar binnen liepen.

Het-behandelde-lichaam-van-Lenin-in-het-

Ik stond zo ongeveer naast het hoofd van Lenin toen er een paar hele boze soldaten op me afkwamen. De reden dat ze woest waren was omdat ik met de handen in mijn broekzak stond. Niet zo vreemd want het was ijskoud buiten en ik had koude handen. Zij dachten daar heel anders over en zagen het als een gebrek aan respect.

Dan maar koude handen, want in Siberië was het nog veel kouder.

Op het strand gaan liggen ergens in een ander land is natuurlijk stompzinnig,ga dan naar Hoek van Holland, Scheveningen Renesse enz enz.Inderdaad alles bekijken en zwerven door de steden die je aan doet enz enz.

En nu......................... is het gewoon thuis blijven het allerbeste in alle opzichten, het reizen komt wel weer als alles weer normaal is.🌐

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...