Ga naar inhoud

Als geld binnenkort niets meer waard is, wat zouden jullie dan nu nog kopen?


Pieter65

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • 3 maanden later...

Weet dit echt 100 % zeker zet je spaargeld om in suiker.zorg dat je het rat veilig bewaard.en het zal 100% zeker in waarde stijgen ,wel groot en goedkoop inkopen.Zodra ze contant geld afschaffen is het wachten op een suikerverbod,want ze gaan dan alles regelen en reguleren en verbieden enz dus alleen maar grijs wc papier enz vreselijk die mensen🤣En dan niet in de zomer bij een boer langsgaan die een stal heeft zonder koeien erin maar wel zonnepanelen er nog op ,want alcohol mag je dan ook niet meer stoken

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Tamme zei:

Weet dit echt 100 % zeker zet je spaargeld om in suiker.zorg dat je het rat veilig bewaard.en het zal 100% zeker in waarde stijgen ,wel groot en goedkoop inkopen.Zodra ze contant geld afschaffen is het wachten op een suikerverbod,want ze gaan dan alles regelen en reguleren en verbieden enz dus alleen maar grijs wc papier enz vreselijk die mensen🤣En dan niet in de zomer bij een boer langsgaan die een stal heeft zonder koeien erin maar wel zonnepanelen er nog op ,want alcohol mag je dan ook niet meer stoken

Ben al begonnen met inslaan

68.1987##S.jpg

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Op 27-7-2021 om 16:01, Rinus zei:

Ik kan me echt niet voorstellen dat het zover komt, maar goed, je weet het nooit. Het was maar iets van 90 jaar geleden dat men in Duitsland met flinke inflatie te maken had, maar op de een of andere manier voelt het gewoon alsof dat niet weer zou kunnen gebeuren.

Duitsland had hyperinflatie in de jaren '20 vanwege de domme beleidsplannen van de SDP, zij hebben een paar jaar geleden weer de SDP tot grootste partij gemaakt. ik betwijfel of iemand vandaag de dag dom genoeg is op de fouten die zij in toen hadden gemaakt weer te herhalen, maar de SPD lacht mensen letterlijk uit als je ze probeert uit te leggen waarom hun ideeën niet werken, dus acht ik het niet onmogelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Popko Poppema zei:

Duitsland had hyperinflatie in de jaren '20 vanwege de domme beleidsplannen van de SDP, zij hebben een paar jaar geleden weer de SDP tot grootste partij gemaakt. ik betwijfel of iemand vandaag de dag dom genoeg is op de fouten die zij in toen hadden gemaakt weer te herhalen, maar de SPD lacht mensen letterlijk uit als je ze probeert uit te leggen waarom hun ideeën niet werken, dus acht ik het niet onmogelijk. 

We hebben weliswaar niet de inflatie van destijds, maar de huidige inflatie brengt gezinnen die veel monden te voeden heeft ook diep in de problemen. Ik woon alleen en heb een beetje ingespeeld op de hoge energieprijzen. Daarnaast heb ik een behoorlijke loonsverhoging gekregen. Zelf ben ik er op vooruitgegaan maar ik ben daarin wel een uitzondering. Velen kunnen net wel of niet rondkomen. Niet alleen SPD lacht mensen uit. Vrijwel alle partijen in NL doen dit ook, maar dan in het geniep. Oppositie is in vrijwel alle gevallen een leuk toneelstuk. Bij FvD heb ik nog wel t idee dag het oprecht is maar zeker weten doe ik het niet. De leugen wordt mooi verpakt en politici zijn daar goed in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...