Ga naar inhoud

Poetin ziet lidmaatschap Zweden en Finland van NAVO niet als een bedreiging


Veritas

Aanbevolen berichten

Persoonlijk zou ik denken dat wanneer Zweden en Finland lid worden van de NAVO dit misschien nog een veel grotere bedreiging voor Rusland zou zijn dan het lidmaatschap van Oekraïne.

Vooral Finland want deze heeft een 1.300 kilometer lange grens met Rusland, hetgeen betekent dat dit land straks wordt geconfronteerd met een gigantische NAVO overmacht aan die grens.

Maar, ik lees net in de krant dat het Kremlin zou hebben aangegeven deze NAVO uitbreiding niet te zien als een bedreiging voor haar voortbestaan.

Schiet mij maar lek, maar ik geloof daar helemaal niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veritas zei:

Persoonlijk zou ik denken dat wanneer Zweden en Finland lid worden van de NAVO dit misschien nog een veel grotere bedreiging voor Rusland zou zijn dan het lidmaatschap van Oekraïne.

Vooral Finland want deze heeft een 1.300 kilometer lange grens met Rusland, hetgeen betekent dat dit land straks wordt geconfronteerd met een gigantische NAVO overmacht aan die grens.

Maar, ik lees net in de krant dat het Kremlin zou hebben aangegeven deze NAVO uitbreiding niet te zien als een bedreiging voor haar voortbestaan.

Schiet mij maar lek, maar ik geloof daar helemaal niets van.

Hoe groter de NAVO hoer beter en zeer zeker Zweden en Finland er bij....WELKOM.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Hoe groter de NAVO hoer beter en zeer zeker Zweden en Finland er bij....WELKOM.

Dat is hoe de meeste mensen er hier over denken. Van 20 procent voorstanders is nu ruim 50 procent van de Finnen voor lidmaatschap NAVO.  Ik geloof alleen niet dat Poetin dit zomaar laat gebeuren.

Het gaat sowieso maanden duren voordat die landen lid worden en tot die tijd kan Poetin nog heel veel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veritas zei:

Dat is hoe de meeste mensen er hier over denken. Van 20 procent voorstanders is nu ruim 50 procent van de Finnen voor lidmaatschap NAVO.  Ik geloof alleen niet dat Poetin dit zomaar laat gebeuren.

Het gaat sowieso maanden duren voordat die landen lid worden en tot die tijd kan Poetin nog heel veel doen.

Poetin kan er weinig aan doen dan een oorlog beginnen tegen de NAVO,dat gaat hij verliezen,met een paar simpele raketten hebben de mannen van de Oekraine een  Kruiser van de Russen tot zinken gebracht en nog wel een vlaggen schip ook.

Militair gezien kan alleen al de VS  Rusland in een klap weg vagen, en dat er nu landen zijn die bij de NAVO willen daar heeft Poetin zelf om gevraagd.Russen leiders zijn gek kijk heel de russen geschiedenis maar door  en altijd in het nadeel van hun zelf,Rusland gaat verdwijnen in het duisters veel Russen zien de bui al weer hangen,de nieuwe Stalin is Poetin.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Poetin kan er weinig aan doen dan een oorlog beginnen tegen de NAVO,dat gaat hij verliezen,met een paar simpele raketten hebben de mannen van de Oekraine een  Kruiser van de Russen tot zinken gebracht en nog wel een vlaggen schip ook.

Militair gezien kan alleen al de VS  Rusland in een klap weg vagen, en dat er nu landen zijn die bij de NAVO willen daar heeft Poetin zelf om gevraagd.Russen leiders zijn gek kijk heel de russen geschiedenis maar door  en altijd in het nadeel van hun zelf,Rusland gaat verdwijnen in het duisters veel Russen zien de bui al weer hangen,de nieuwe Stalin is Poetin.

Probleem is alleen dat wanneer Amerika zou besluiten om Rusland weg te vagen wij dit ook niet overleven.

Ik zie wat er nu gebeurt al een test. Volgens de logica van de Russen moet het NAVO lidmaatschap van Zweden en Finland een grotere bedreiging zijn dat het lidmaatschap van Oekraïne.

Dus, als Poetin niet ingrijpt voordat deze landen lid zijn, dan is het andere verhaal ook bullshit en speelt hij onder één hoedje met de Westerse elite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 14-4-2022 om 10:05, Veritas zei:

Persoonlijk zou ik denken dat wanneer Zweden en Finland lid worden van de NAVO dit misschien nog een veel grotere bedreiging voor Rusland zou zijn dan het lidmaatschap van Oekraïne.

Vooral Finland want deze heeft een 1.300 kilometer lange grens met Rusland, hetgeen betekent dat dit land straks wordt geconfronteerd met een gigantische NAVO overmacht aan die grens.

Maar, ik lees net in de krant dat het Kremlin zou hebben aangegeven deze NAVO uitbreiding niet te zien als een bedreiging voor haar voortbestaan.

Schiet mij maar lek, maar ik geloof daar helemaal niets van.

Je moet het merendeel wat in de krant staat PER DEFINITIE niet geloven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...