Ga naar inhoud

Is Joe Biden wel fit om te kunnen regeren?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik heb grote twijfels bij de mentale capaciteiten van de Amerikaanse president Joe Biden. Het lijkt een heel aardige man, maar ik moet er niet aan denken dat hij met zijn vingers in de buurt van de beruchte rode knop komt. 

Nu zag ik net het volgende bericht wat eigenlijk bevestigd wat ik al dacht. 

Wat denken jullie. Zou er iets gedaan moeten worden om deze man verplicht met pensioen te sturen of is hij heel goed in staat om Amerika te leiden?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2021 om 14:02, Master87 zei:

Hij houd het echt niet meer lang vol denk ik.

Holy Shit, hij is nog erger dan ik dacht.

Hij moet vast een soort handler hebben, iemand die hem aanstuurt als een soort avatar. Kan mij niet voorstellen dat deze man zelfstandig beslissingen kan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws voor Amerika, want als ze Joe Biden eindelijk aan de kant schuiven kan hij nog altijd weer terug in zijn oude beroep.

Welk beroep dat was?

Vrachtwagenchauffeur natuurlijk

Volgens eigen zeggen heeft hij op een oplegger gereden met 18 wielen, dus dat moet dan allemaal niet zo'n probleem zijn. 

Wel vreemd dat helemaal niemand hem schijn te geloven en hem een seniele opschepper noemen.

https://www.foxnews.com/politics/biden-claims-driven-18-wheeler

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...