Ga naar inhoud

"Healing" kristallen


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Master87 zei:

Denk jij dat ze werken? Ik heb het voornamelijk over edelstenen, Chakra therapie enzovoort.

91Yscp7Tc5L._AC_SX466_.jpg.19a31dadef8f18025d584f1e4f843f6e.jpg

Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik zie dat spirituele mensen er vaak enthousiast over zijn.

Ik ook niet eerlijk gezegd, maar ik weet wel dat er al eeuwen en eeuwenlang iets wordt gedaan met stenen. Op zich niet zo vreemd als je bedenkt dat alles tenslotte energie is en sommige vormen van energie zullen ongetwijfeld weer een effect hebben op anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
3 uur geleden, Flieko zei:

Herrinert me aan een vrouw die een bijna doodervaring had. Ze kwam in de hel terecht en er waren demonen die "healing" stenen naar haar hoofd gooiden en zeiden: geloof je dat deze stenen jou redden?!

Dat is bijzonder, ik hoor altijd dat ze door een tunnel gaan en dat er aan het eind een wit licht is en dat er allerlei bekenden je staan op te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Sherlock zei:

Dat is bijzonder, ik hoor altijd dat ze door een tunnel gaan en dat er aan het eind een wit licht is en dat er allerlei bekenden je staan op te wachten.

Niet alle bijna dood ervaringen zijn positief. De meesten wel maar er zijn een aantal die behoorlijk negatief zijn. Kijk maar eens op nderf.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...