Ga naar inhoud

En ook dit berust op louter toeval


Pieter65

Aanbevolen berichten

Vreemde verkeersongelukken die steeds vaker plaatsvinden nadat men is begonnen met coronavaccinaties berusten op louter toeval, zeggen ze.

Ik geloof het graag, maar ik zie wel verdacht veel van die toevallige ongelukken de laatste tijd.

Onwel geworden automobilist haalt met hoge snelheid motoragent in.

Een motoragent werd zaterdagnacht met hoge snelheid ingehaald op de snelweg A1 door een automobilist die onwel was geworden. Hierdoor bleef hij het gaspedaal indrukken, meldt de politie op Instagram.

De motorrijder gaf het voertuig een stopteken, maar dit werd genegeerd. Hierop werd de achtervolging ingezet waarbij snelheden van 200 kilometer per uur werden bereikt.

De auto bleef met hoge snelheid rijden en reed de A6 op richting Almere. „Nadat meer eenheden zich aansloten en het voertuig uiteindelijk vaart minderde, kon het worden klemgereden. Gelukkig kon de bijrijder het voertuig op de weg houden door te sturen en uiteindelijk het voertuig laten afremmen”, aldus de politie. Niemand raakte gewond.

Nu is dat nog allemaal goed afgelopen, maar het wachten is natuurlijk op de één of andere grote ramp, veroorzaakt door iemand die onwel wordt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Antoon zei:

Valt mij ook op, ik dacht ook gelijk aan het vaccin

Het zou kunnen natuurlijk,maar vergeet niet dat veel mensen met en pilletje achter het stuur kruipen naar een feest of naar huis.Maar goed men kan niets uit sluiten,nu nog de bewijzen in deze dat zou mooi zijn dan is er zekerheid.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Het zou kunnen natuurlijk,maar vergeet niet dat veel mensen met en pilletje achter het stuur kruipen naar een feest of naar huis.Maar goed men kan niets uit sluiten,nu nog de bewijzen in deze dat zou mooi zijn dan is er zekerheid.

Zekerheid krijg je pas als er echt onderzoek wordt gedaan. Die onderzoeken zullen er nooit komen omdat er veel te veel grote belangen op het spel staan.

Daarom zal het altijd speculeren blijven en moet je 'bewijs' zoeken in andere zaken zoals dit:

 

Van 1 januari tot en met 7 maart van 2022 vielen er nu al bij 2691 ongevallen één of meer ernstig gewonden of doden. Dat zijn er 628 meer dan een jaar eerder. Ook het aantal incidenten met blikschade liep enorm op van 9299 vorig jaar naar 11.931 in de periode tot nu toe in 2022.

"Het zijn verontrustende cijfers", zegt Paul Broer, portefeuillehouder verkeer van de Nationale Politie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Antoon zei:

En het ziekteverzuim in alle sectoren.

En niemand schijnt door te hebben dat het ziekteverzuim pas echt explosief toenam nadat men was begonnen met vaccineren. Net zoals met de oversterfte. 

Je moet toch wel echt met je hoofd in de wolken lopen wil je dat soort ontwikkelingen niet zien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Antoon zei:

En het ziekteverzuim in alle sectoren.

Het ziekte verzuim is louter door personeels gebrek men moet veel over werken lange werkdagen maken extra diensten tja dan ligt het voor de hand dat mensen dit niet vol houden met alle gevolgen  vandien.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sherlock zei:

Van 1 januari tot en met 7 maart van 2022 vielen er nu al bij 2691 ongevallen één of meer ernstig gewonden of doden. Dat zijn er 628 meer dan een jaar eerder. Ook het aantal incidenten met blikschade liep enorm op van 9299 vorig jaar naar 11.931 in de periode tot nu toe in 2022.

Dit is geen bewijs dit is aan aan name,voorts die bewijzen komen wel nog even geduld en dat zullen we zien of het waar is,wat de heimweewappies naar corona gelijk hebben.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Het ziekte verzuim is louter door personeels gebrek men moet veel over werken lange werkdagen maken extra diensten tja dan ligt het voor de hand dat mensen dit niet vol houden met alle gevolgen  vandien.

Nu trek jij conclusies die je op geen enkele manier hard kunt maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Dit is geen bewijs dit is aan aan name,voorts die bewijzen komen wel nog even geduld en dat zullen we zien of het waar is,wat de heimweewappies naar corona gelijk hebben.

Dit zijn feiten, geen aannames, Dit is zoals de politie zegt: een zeer zorgwekkende ontwikkeling.

En nee er is geen bewijs dat dit met vaccinaties te maken heeft zoals we al honderd keer hebben gezegd. Maar het zijn wel zorgwekkende trends allemaal die zijn begonnen nadat men is begonnen met vaccineren.

Als niemand die trends opmerkt en signaleert, dan kunnen er nog wel eens veel en veel slachtoffers vallen.

De farmaceutische bedrijven zijn heel blij met reacties zoals die van jou.

Dat zijn diezelfde fabrikanten die rotzooien met onderzoeken zodat ze hun troep bij kleine kinderen kunnen inspuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dit zijn feiten, geen aannames, Dit is zoals de politie zegt: een zeer zorgwekkende ontwikkeling.

En nee er is geen bewijs dat dit met vaccinaties te maken heeft zoals we al honderd keer hebben gezegd. Maar het zijn wel zorgwekkende trends allemaal die zijn begonnen nadat men is begonnen met vaccineren.

Als niemand die trends opmerkt en signaleert, dan kunnen er nog wel eens veel en veel slachtoffers vallen.

De farmaceutische bedrijven zijn heel blij met reacties zoals die van jou.

Dat zijn diezelfde fabrikanten die rotzooien met onderzoeken zodat ze hun troep bij kleine kinderen kunnen inspuiten.

Je bent gewoon een heimwee wappie,kom maar met de bewijzen ,maar dat kan je niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bewijs is in de bijsluiter te lezen, die reeds enkele malen is aangepast nadat ze bij opstapelende zaken zeiden dat”het heeft niets met het vaccin te maken, vaccins zijn veilig en effectief.”

Hartfalen zoals mycocarditis is bovendien niet zo zeldzaam als de “experts” beweerden. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35076665/

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(22)00842-X/fulltext

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(22)00791-7/fulltext

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fundamenteel zei:

Het bewijs is in de bijsluiter te lezen, die reeds enkele malen is aangepast nadat ze bij opstapelende zaken zeiden dat”het heeft niets met het vaccin te maken, vaccins zijn veilig en effectief.”

Hartfalen zoals mycocarditis is bovendien niet zo zeldzaam als de “experts” beweerden. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35076665/

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(22)00842-X/fulltext

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(22)00791-7/fulltext

Dat is veel te moeilijk voor Lichtzwaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dat is veel te moeilijk voor Lichtzwaard.

Concreet, jongeren die geen gevaar liepen met corona lopen wel verhoogd gevaar bij mrna vaccinatie. Hoe jonger, hoe frequenter men hartfalen door vaccinatie ziet. Kan ook zijn dat die daar meer opvalt omdat ze bij ouderen dan een “natuurlijk overlijden” kunnen registreren. 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fundamenteel zei:

Concreet, jongeren die geen gevaar liepen met corona lopen wel verhoogd gevaar bij mrna vaccinatie. Hoe jonger, hoe frequenter men hartfalen door vaccinatie ziet. Kan ook zijn dat die daar meer opvalt omdat ze bij ouderen dan een “natuurlijk overlijden” kunnen regristeren

Kijk dat komt beter in de richting en klopt ook wel.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Als je het niet kan winnen ga je maar schelden,je bent nog dommer dan een aardvarken en die zijn dom.

Dat is toch veel te moeilijk voor jou? Begrijp jij wat er in die onderzoeken staat zonder dat Fundamenteel jou dat vertelt?

Ik betwijfel het.

Je hebt mij hier op dit forum talloze keren uitgescholden en uitgemaakt voor iemand met twee klassen lagere school.

Ik heb een HBO opleiding gevolgd. Wat is jouw opleiding?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Pieter65 zei:

Dat is toch veel te moeilijk voor jou? Begrijp jij wat er in die onderzoeken staat zonder dat Fundamenteel jou dat vertelt?

Ik betwijfel het.

Je hebt mij hier op dit forum talloze keren uitgescholden en uitgemaakt voor iemand met twee klassen lagere school.

Ik heb een HBO opleiding gevolgd. Wat is jouw opleiding?

Jij HBO mag ik even hartelijk lachen,en mijn opleiding je zou is moeten weten alleen dat gaat jou niets aan en nou buiten gaan spelen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Pieter65 zei:

Er is niets mis met het feit dat je bepaalde dingen niet begrijpt, maar zeg dat dan gewoon.

Je laat je domheid maar zien door verder ruzie te blijven zoeken 2 klassen lagere school mentaliteit. terug naar je achterbuurt joh en hou is op met deze draad te vervuilen.Terug naar het onderwerp maar hou jij je er maar buiten als dombo zijnde.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch nadenken voor je jets schrijft Lichtzwaard, je doet het waarschijnlijk onbewust maar toch schoffeer je mogelijk  mensen op een manier wat niet nodig is volgens mij. Natuurlijk dienen we allemaal op onze woorden te  letten

aangepast door Antoon
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...