Ga naar inhoud

Waarom is er een oorlog tegen christenen aan de gang?


Pieter65

Aanbevolen berichten


De laatste tijd zie ik iedere keer beelden van brandende kerken. Zoveel dat het haast geen toeval meer kan zijn.
Zoals deze bijvoorbeeld

Een kerk wordt zonder bepaalde reden platgebrand en de daders zijn uiteraard niet te vinden.

Wat ik mij afvraag is waarom dit gebeurt? Ik ben zelf geen christen, maar gaat het met de verschillende geloven zover dat ze elkaars kerken platbranden of zit hier iets heel anders achter.
Je bent natuurlijk al snel geneigd om te denken dat het misschien wel moslims zullen zijn, maar dat is ook weer niet logisch. Ik ken zelf verschillende moslims en die mensen zijn er ook niet op uit om oorlog met anderen te zoeken.

Als iemand een antwoord weet, dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Helaas weten weinig mensen de werkelijke achtergrond van dit alles.

Voor de liefhebbers staat er in het volgende artikel veel nuttige informatie:

https://www.niburu.co/69-artikelen/occult/12563-de-wereld-staat-onder-controle-van-de-aanbidders-van-baal

De komende New World Order is gebaseerd op het communisme en uiteraard is het christendom de aartsvijand van deze staatsvorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 30-7-2021 om 01:05, Skylen zei:

We leven in een Satanische wereld met erg veel anti-Christendom sentiment en een heleboel nihilisten. Dan zijn dit soort dingen denk ik niet zo raar. 

Ach het is al voorzegd in de Heilige Schrift................. ze hebben mij vervolgd  ze zullen u vervolgen.Maar ook de satan de hel dus zullen nooit de Kerk en het Rijk Gods  overweldigen ,de diabolos heeft al verloren toen Christus aan het Levendschenkend Kruis Triomfeerde. Zie de tekenen  des tijd en bekeert u.

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...