Ga naar inhoud

Iedere dag opnieuw altijd maar weer mensen die plotseling sterven


Veritas

Aanbevolen berichten

Je mag er nooit iets achter zoeken want officieel is er helemaal niets bewezen.

Dat doe ik dan ook niet, maar ik wil wel een beetje een lijst bijhouden van plotselinge onverwachte sterfgevallen die op de één of andere manier in het nieuws komen.

En dan eigenlijk alleen mensen die plotseling zijn overleden.

Ik kwam vandaag twee berichten tegen die in deze categorie vallen. Mochten jullie ook dergelijke voorbeelden hebben, zet ze hier neer waardoor er misschien een bepaald patroon valt te ontdekken.

d1.png

d1a.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veritas zei:

Je mag er nooit iets achter zoeken want officieel is er helemaal niets bewezen.

Dat doe ik dan ook niet, maar ik wil wel een beetje een lijst bijhouden van plotselinge onverwachte sterfgevallen die op de één of andere manier in het nieuws komen.

En dan eigenlijk alleen mensen die plotseling zijn overleden.

Ik kwam vandaag twee berichten tegen die in deze categorie vallen. Mochten jullie ook dergelijke voorbeelden hebben, zet ze hier neer waardoor er misschien een bepaald patroon valt te ontdekken.

d1.png

d1a.png

Ik vind het een goed idee om dat een beetje bij te houden. Een geval hier en daar valt misschien niet op, maar als dit dagelijks voorkomt, misschien gaan er dan wat mensen eindelijk een onafhankelijk onderzoek eisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Flieko zei:

Ik vraag me af wat er met al die andere gevaccineerden in de toekomst gaat gebeuren

Er zullen twee dingen gebeuren.

Naarmate ze meer spuiten nemen zullen hun aderen verder dichtslibben en zal het hart het steeds moeilijker krijgen om het bloed rond te pompen.

Het tweede wat er gaat gebeuren is iets waar veel wetenschappers voor waarschuwen en dat is dat die mensen in plaats van een positieve bescherming een negatieve bescherming krijgen, hetgeen ze heel erg vatbaar maakt voor exploderende kanker en dergelijke. Let maar hoe vaak je tegenwoordig mensen ziet die kanker hebben wat onder controle leek te zijn en opeens heftiger dan ooit terugkomt waardoor mensen binnen de kortste keren dood zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Veritas zei:

Er zullen twee dingen gebeuren.

Naarmate ze meer spuiten nemen zullen hun aderen verder dichtslibben en zal het hart het steeds moeilijker krijgen om het bloed rond te pompen.

Het tweede wat er gaat gebeuren is iets waar veel wetenschappers voor waarschuwen en dat is dat die mensen in plaats van een positieve bescherming een negatieve bescherming krijgen, hetgeen ze heel erg vatbaar maakt voor exploderende kanker en dergelijke. Let maar hoe vaak je tegenwoordig mensen ziet die kanker hebben wat onder controle leek te zijn en opeens heftiger dan ooit terugkomt waardoor mensen binnen de kortste keren dood zijn.

Heel pijnlijk om te zien hoe mensen maar door blijven prikken. Vanaf het begin had ik me er al in verdiept van hoe dat "vaccine" werkte... Maakte mij toen al zorgen om bloedproppen maar gelukkig heb ik dat tot nu toe nog niet in de omgeving meegemaakt. Je hoort er nu ook steeds vaker over...

Ik kwam net deze comment tegen op nu.nl. er zijn veel meer van dit soort comments op die site maar die worden steeds verwijdert.

IMG_20220625_154318.jpg

aangepast door Flieko
  • Like 1
  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Paniek tijdens parachutesprong: jongen (19) raakt bewusteloos en stopt met ademen 

Een parachutist is tijdens de sprong bewusteloos geraakt. Na de landing is de 19-jarige man gereanimeerd en met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

de Gelderlander vermeld dat zoiets zo goed als nooit voorkomt

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Antoon zei:

Paniek tijdens parachutesprong: jongen (19) raakt bewusteloos en stopt met ademen 

Een parachutist is tijdens de sprong bewusteloos geraakt. Na de landing is de 19-jarige man gereanimeerd en met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

de Gelderlander vermeld dat zoiets zo goed als nooit voorkomt

Wow, dit begint toch hele ernstige vormen aan te nemen. Las net dat die zwemster die onder water bewusteloos raakte twee keer is geprikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Veritas zei:

Ik begrijp gewoon niet waarom al die wappies iedere keer met die berichten komen. Er is toch helemaal niets aan de hand?

luuk.png

27 is tegenwoordig ook wel heel erg oud. Ongelofelijk dat die wappies een link gaan leggen met het vaccine. Dat is toch niet te begrijpen?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...