Ga naar inhoud

Magnetron eten

Skylen
 Delen

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Skylen zei:

Wat is dat meestal goor, zeg. Ik krijg dat bijna niet op. Wat vind jij ervan? Heb je nog trucs of ideeën om het wat smakelijker te maken?

Ik vind het al een heel verschil als je het opwarmt in een gewone oven in plaats van een magnetron. Ik heb ook ooit gelezen dat een magnetron heel erg ongezond is, omdat het werkt met straling. Een normale oven neemt misschien wat meer tijd, maar ik denk dat het een verschil maakt.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AnnaB zei:

Ik vind het al een heel verschil als je het opwarmt in een gewone oven in plaats van een magnetron. Ik heb ook ooit gelezen dat een magnetron heel erg ongezond is, omdat het werkt met straling. Een normale oven neemt misschien wat meer tijd, maar ik denk dat het een verschil maakt.

Ja, zeker. Ik denk trouwens wel dat een magnetron een flink aantal instellingen heeft waardoor bepaalde eten beter wordt opgewarmd. Alleen heb ik er nooit echt de tijd genomen om het allemaal goed uit te zoeken.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina, of stuur me een berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Skylen zei:

Ja, zeker. Ik denk trouwens wel dat een magnetron een flink aantal instellingen heeft waardoor bepaalde eten beter wordt opgewarmd. Alleen heb ik er nooit echt de tijd genomen om het allemaal goed uit te zoeken.

Als je dan toch de tijd neemt. Als je zelf dingen kookt, dan smaakt het nog veel beter. Ik ken iemand die nooit kookte en het toen toch een keer ging proberen en het is nu zijn grootste hobby.😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Anna je hebt gelijk, ik zou gewoon de tijd moeten nemen om het een en ander normaal te koken. Ik weet vrij weinig van straling en of dat nou een serieuze probleem is, volgens mij valt dat wel mee, maar goed, de oven is wel gezonder denk ik.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina, of stuur me een berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan in. Nu alvast registreren? Klik hier.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...