Ga naar inhoud

Stroomstootwapen


Antoon

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden, Antoon zei:

Er schijnt een man overleden te zijn bij wie een stroomstootwapen is gebruikt, ik vraag mij af of het ook met het vaccin te maken kan hebben, misschien iets voor Niburu om uit tezoeken.

Ik heb daar niets van gehoord.  Als dat zo is, dan is dat inderdaad heftig. Ik kan mij voorstellen dat het hart een opdonder krijgt van zo'n ding.

Ik denk niet dat men dan echt verder gaat kijken en tot de conclusie zal komen dat deze man een natuurlijke dood is gestorven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verhaal gevonden bij de politie zelf.

Vrijdagmiddag 1 juli is een man uit Franeker overleden in zijn woning nadat hij zich hevig verzette tegen agenten. Agenten waren samen met de hulpverlening aanwezig in de woning. De politie en de Rijksrecherche doen onderzoek naar deze situatie.

Vanmiddag kregen de politie het verzoek ter ondersteuning mee te gaan met de hulpverlening naar een woning aan de Franciscushof in Franeker. Toen agenten bij de woning aankwamen verzette de man zich hevig tegen de agenten. Hierop zagen zij zich genoodzaakt pepperspray en het stroomstootwapen te gebruiken. Toen agenten de man onder controle probeerden te brengen raakte hij buiten bewustzijn. Hierop is door agenten en medische hulpverleners de reanimatie gestart, maar deze mocht niet meer baten. De man is ter plaatse overleden.

https://www.politie.nl/nieuws/2022/juli/1/01-onderzoek-naar-overlijden-na-verzet-in-woning-franeker.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een apart geval is dood van een conducteur,dit staat in rtl nieuws

 

Politie: geen verband tussen opstootje en dood NS-conducteur

 

 

de conducteur kan zich kwaad hebben gemaakt, slecht voor het hart in combinatie  met de spuit, zo krijgen we vreemde sterfgevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Antoon zei:

Ik heb nog een apart geval, blijkt nu dat muggebeten dodelijk zijn, nee geen Belgenmop , uit de Standaard

Britse pilote sterft na muggenbeet in Antwerpen

Wat een bizar verhaal. Lees het net.

Een muggenbeet in Antwerpen is een Britse piloot in opleiding vorig jaar fataal geworden. Dit blijkt uit een onderzoek waarvan de resultaten nu bekend zijn geworden. De gevaarlijke infectie verspreidde zich naar haar hersenen.

Haar vriend James Hall had haar leren kennen in Phoenix (Arizona). ,,In Antwerpen zijn we enorm veel gebeten geweest door muggen, maar in eerste instantie leek er niet veel aan de hand. Volgens de lokale bevolking was dat normaal voor de tijd van het jaar”, vertelt hij.

Dus, mensen worden de hele dag gebeten door muggen en bij deze vrouw zou het een bloedprop hebben veroorzaakt 

,Ze is gestorven als gevolg van een ernstige infectie die veroorzaakt werd door een insectenbeet op haar voorhoofd”, luidt de conclusie van lijkschouwer Nigel Parsley volgens de BBC. De officiële doodsoorzaak luidt ‘septische embolie’, een losgeslagen bloedstolsel dat in dit geval geïnfecteerd was met de Staphylococcus aureus-bacterie.

Ik ben geen medicus, maar het blijft een vreemd verhaal. Misschien zou het kunnen, maar als ik het woord 'bloedstolsel' lees, dan denk ik toch echt aan iets anders dan een muggenbeet.

https://www.ad.nl/buitenland/muggenbeet-in-antwerpen-wordt-britse-piloot-in-opleiding-fataal~abc392ba/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...