Ga naar inhoud

Als je graag wilt weten wat woke nu precies betekent


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik hoor die kreet woke overal en nergens en eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat het nu precies betekent. Ik weet dat het iets te maken heeft met politieke correctheid en zo, maar veel verdern dan dat gaat het niet. O ja, het heeft te maken met links geloof en als je een mannetje of een vrouwtje bent dat is dat iets dat bij je geboorte is toegekend, maar waar jij ook niet aan kunt doen en dus moet je dan kunnen veranderen en de hele wereld moet dat respecteren en zo iemand een top baan aanbieden in de universiteit,

Maar, gelukkig kwam ik deze goede uitleg tegen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Rinus zei:

Woke heeft toch meer met ras te maken, en dat hele Black Lives Matter? Of is het meer dat hele transgender gedoe?

Woke heeft in essentie te maken met ik denk twee dingen:

De eerste is de vernietiging van de gangbare normen en waarden in onze maatschappij. Normen en waarden die historisch gezien zijn gebaseerd op christelijke opvattingen. 

De tweede is de invoering van het communisme. Alleen goedgekeurde uitdrukkingen mogen nog worden gebruikt door de burger. Ieder woord of zin die daar buiten valt, komt automatisch in de catergorie "hate speech".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...