Ga naar inhoud

Meer dan 20.000 corona vaccinatiedoden in Europa


Pieter65

Aanbevolen berichten

Er is een Europese website waar alle bijwerkingen van medicijnen en vaccinaties in Europese landen worden gemeld. Deze website heet Eudravigilance.

Het Europees Geneesmiddelenbureau is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhouden en coördineren van EudraVigilance, een systeem voor het melden van vermoedelijke bijwerkingen.

Meldingen die worden ingediend bij EudraVigilance betreffen vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen die worden waargenomen in de fasen vóór en na toelating. Het systeem maakt detectie mogelijk van signalen van vermoedelijke bijwerkingen die eerder niet bekend waren en van nieuwe informatie over bekende bijwerkingen.

Europese landen zijn verplicht alle bijwerkingen te melden volgens allerlei Europese verordeningen.

Het is nog niet zo eenvoudig om gegevens uit die database te halen, maar er is een Amerikaanse website waar vrijwilligers de cijfers uitpluizen en inzichtelijk maken.

En dan zijn de cijfers tot eind juli er als volgt uit.

eudra.jpg

Meer gedetailleerde informatie is op de site te vinden:

https://vaccineimpact.com/2021/20595-dead-1-9-million-injured-50-serious-reported-in-european-unions-database-of-adverse-drug-reactions-for-covid-19-shots/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat er nog niet bij staat, zijn de cijfers uit Amerika en daar wordt je ook nog niet echt vrolijk van.

6 uur geleden, Master87 zei:

Ik geloof dat niet. Die vaccins mogen dan niet zo heel effectief zijn maar ik geloof niet dat ze echt zo dodelijk zijn. 

In Amerika worden sterfgevallen na vaccinatie bijgehouden in de VAERS database. Volgens een onderzoek van de John Hopkins universiteit worden echter maar ongeveer 1 procent van alle werkelijke gevallen gemeld aan dus aangetroffen in de database.

Die aantallen zien er nu als volgt uit:

usa.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
1 uur terug, Madeliefje zei:

Vijfde coronavaccin komt er, Novavax-prik is goedgekeurd.

Zonder MRNA!

https://nos.nl/index.php/artikel/2410282-vijfde-coronavaccin-komt-er-novavax-prik-is-goedgekeurd

Ik denk dat ze dit expres hebben gedaan om zo een uitweg te creëren voor mensen die geen mRNA willen als ze straks verplichte vaccinatie gaan invoeren.

Wanneer mensen dan bezwaar maken tegen Pfizer en Moderna dan kunnen ze zeggen: Dan neem je toch gewoon Novavax.

Zouden jullie deze nemen trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pieter65 zei:

Ik denk dat ze dit expres hebben gedaan om zo een uitweg te creëren voor mensen die geen mRNA willen als ze straks verplichte vaccinatie gaan invoeren.

Wanneer mensen dan bezwaar maken tegen Pfizer en Moderna dan kunnen ze zeggen: Dan neem je toch gewoon Novavax.

Zouden jullie deze nemen trouwens?

Ja, als het hogere doel de internationale vaccinatie-pas is dan kun je weleens gelijk hebben.

Ik ben heel benieuwd hoe de kritische wetenschappers dit vaccin zullen beoordelen.

Omdat ik op een gegeven moment weer wil kunnen participeren in de maatschappij, zou ik kunnen overwegen om dit vaccin te nemen. Alhoewel ik het raar blijft vinden dat je voor een chemische oplossing kiest om je te beschermen voor iets waarvan de kans heel klein is dat je er door getroffen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik denk dat ze dit expres hebben gedaan om zo een uitweg te creëren voor mensen die geen mRNA willen als ze straks verplichte vaccinatie gaan invoeren.

Wanneer mensen dan bezwaar maken tegen Pfizer en Moderna dan kunnen ze zeggen: Dan neem je toch gewoon Novavax.

Zouden jullie deze nemen trouwens?

Nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik denk dat ze dit expres hebben gedaan om zo een uitweg te creëren voor mensen die geen mRNA willen als ze straks verplichte vaccinatie gaan invoeren.

Wanneer mensen dan bezwaar maken tegen Pfizer en Moderna dan kunnen ze zeggen: Dan neem je toch gewoon Novavax.

Zouden jullie deze nemen trouwens?

Ik neem geen testvaccins.

Dit moet eerst minimaal 5jaar zijn veiligheid aantonen.

Ik ben geen testkonijn😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Antoon zei:

Ik denk er ook niet aan, zoveel leugens zijn al geweest, moet ik dit nu vertrouwen

Met vaccinatie is niets mis mee maar dan moet het wel echt helpen,en wat zien we ondanks al dat geprik hebben we nog nooit zo diep in de pandemie gezeten................... dus prikken als je zelf nadenkt is dan ook niet aan de orde.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Ik denk er ook niet aan, zoveel leugens zijn al geweest, moet ik dit nu vertrouwen

Dat is eigenlijk de kern van het probleem. Er is zoveel gelogen over zoveel dingen dat je helemaal niets meer kunt geloven. 

Ik geloof niet dat er ooit een tijd is geweest dat het vertrouwen in overheid en instanties zo laag is geweest. Dat gaat ook nooit meer terugkomen ben ik bang.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is eigenlijk de kern van het probleem. Er is zoveel gelogen over zoveel dingen dat je helemaal niets meer kunt geloven. 

Ik geloof niet dat er ooit een tijd is geweest dat het vertrouwen in overheid en instanties zo laag is geweest. Dat gaat ook nooit meer terugkomen ben ik bang.

Vertrouwen in de overheid,zolang ze zo doen tegen over het volk,zal het wantrouwen alleen maar groter en groter worden.

Dat gaat inderdaad niet meer goed komen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...