Ga naar inhoud

Zou jij demonstreren?


Skylen

Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Skylen zei:

Zou jij naar een protest gaan en/of demonstreren? De laatste tijd is er ontzettend veel ophef over een flink aantal dingen. Ik zou het niet doen, maar ik heb eigenlijk ook geen supersterke gevoelens over wat er de laatste tijd gaande is.

Er zijn twee manieren om ernaar te kijken. De ene is hoe meer mensen de straat op des te beter, want anders gebeurt het gewoon allemaal en de andere is: protesteren is precies wat ze willen, want dan kunnen ze die mensen wegzetten als wappies en/of extremisten die keihard aangepakt moeten worden.

Ik ben er nog niet of het nu wel of niet een goed idee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook niet demonstreren, mede gezien mijn leeftijd en medegezien ook dat ik niet geloof dat mensen iets wat waarschijnlijk aansluit bij de Bijbel kunnen veranderen, wel begrijp ik de demonstranten zeer goed, het verheugd mij dat er mensen zijn die nadenken over de dingen.

Wat natuurlijk ook meespeelt is dat ik niet alles ervan 100 procent  zeker weet, gelijk enkele mede reageerders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...