Ga naar inhoud

Minder vakanties dit jaar, wel meer campers op de weg


Master87

Aanbevolen berichten

Op 6-8-2021 om 02:39, Master87 zei:

Volgens het AD gaan minder mensen dit jaar met vakantie, maar trekken meer mensen met een camper eropuit. 

Ik heb geen camper en dat vind ik jammer. Het lijkt me echt tof om door Europa of Amerika te gaan touren.

Wat vind jij van een camper? Leuk of niks voor jou?

Ik kijk wel eens naar dat programma van Omroep Max waar al die ouderen gezamenlijk met hun caravans op pad gaan. Er zit ook wel eens een enkele camper tussen, maar ik weet het niet hoor. 

Het is allemaal zo'n gedoe en gesjouw. Ik vind het veel prettiger om ergens in een lekker hotelletje in een normaal bed te stappen, na een lekker bad en een heerlijke maaltijd.

Maar, ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen het prachtig vinden om met hun eigen huis op wielen door Europa te zwerven. Hoewel, tegenwoordig is dat ook al geen pretje meer met al die paperassen die je daarvoor nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Dafke zei:

Vind ik wel leuk een camper en zeker dat je dan vrij bent voor ergens op een camping te staan. Maar zit wel liever in een caravan op een camping.

Als je wilt weten hoe het in de praktijk werkt met een camper dan zijn dit leuke video's van een blogger die vertelt over zijn reisavonturen naar Spanje in een oude omgebouwd brandweerauto om een hond te halen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...