Ga naar inhoud

Waarom maken ze mijn land kapot?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Waarom moet alles wat normaal is verdwijnen? Waarom moeten normale gezinnen met een vader, moeder en kinderen verdwijnen uit het Nederlandse landschap?

Wat is er mis met normaal doen? Wat is er mis dat we alles wat we altijd normaal hebben gevonden en nu moeten schrappen?

Dit is een Nederlandse bank, de Rabobank. Waarom doen die halve garen dit? Wat heef dit met bankieren te maken?

Net doen alsof dit de normale Nederlandse maatschappij is. Dat is het niet.

Dan deze: Prinses Papa, laat je even snel nakijken.

Of dit is nu ineens een normale familievakantie:

En overal iedere keer die regenboogvlag. Dat ding begint mij zo langzamerhand goed de keel uit te hangen.

Iedere volwassene mag van mij doen wat hij of zij wil, maar ga niet net doen alsof dit nu ineens Nederland is geworden.

Hier nog één, weer dat regenboogding.

Ik zou heel graag mijn eigen land terug willen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedrijven zijn als de dood dat ze niet als tolerant en woke worden beschouwd, dus dan moet het allemaal wel heel bont worden gemaakt. 

Het draait denk ik uiteindelijk om de centen. Ze willen geen inkomsten mislopen, dus moeten ze zich uitsloven om alle soorten mensen te binden.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Skylen zei:

Bedrijven zijn als de dood dat ze niet als tolerant en woke worden beschouwd, dus dan moet het allemaal wel heel bont worden gemaakt. 

Het draait denk ik uiteindelijk om de centen. Ze willen geen inkomsten mislopen, dus moeten ze zich uitsloven om alle soorten mensen te binden.

Ja en daarom waren de winkels er ook als de kippen bij om Zwarte Piet te verbannen. Ook dat vormt onderdeel van de originele Nederlandse cultuur, dus ook dat moet verdwijnen.

Net zoals de vroegere zeehelden, want die zouden zich allemaal bezig gehouden hebben met slavenhandel.

Soms denk ik wel eens dat we in een soort compleet gekkenhuis terecht zijn gekomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit prachtige land waarde@Pieter65 is een groot gekkenhuis geworden,dat heb je er van als men los raakt van zijn wortels.Maar weet wel de over grote meerderheid van de Nederlanders willen dat ook niet,het wordt tijd dat ze in actie komen.

 

kortom.....................Sterker door strijd.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Dit prachtige land waarde@Pieter65 is een groot gekkenhuis geworden,dat heb je er van als men los raakt van zijn wortels.Maar weet wel de over grote meerderheid van de Nederlanders willen dat ook niet,het wordt tijd dat ze in actie komen.

kortom.....................Sterker door strijd.

Maar hoe? Dat is de grote vraag. Op wat voor manier moet je in actie komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AnnaB zei:

Maar hoe? Dat is de grote vraag. Op wat voor manier moet je in actie komen?

Als het volk daadwerkelijk de macht over neemt is het afgelopen.en die vrouwen en mannen van stavast zijn er wel; en de kans is heel groot dat hen die ze tegen moeten houden gewoon mee doen;iedereen is het goed zat wie dan ook.En als men denkt dat dat in Nederland niet mogelijk is alles is mogelijk.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...