Ga naar inhoud

Zwemmen is tegenwoordig levensgevaarlijk


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb geloof ik nog nooit zoveel mensen zien verdrinken tijdens het zwemmen dan de afgelopen tijd.

Het ene na het andere bericht. Zouden mensen nu ineens zulke slechte zwemmers zijn geworden?

‘Duitser (44) redde vlak voor hij verdronk een kind uit de Waal’
De man uit Duitsland (44) die vrijdag verdronk in de Waal bij Dodewaard, heeft vlak voor zijn dood een kind uit het water gered. Dat zeggen ooggetuigen van het noodlottige incident een dag later.

https://www.ad.nl/binnenland/duitser-44-redde-vlak-voor-hij-verdronk-een-kind-uit-de-waal~af3247f1/

Broer en zus redden bewusteloos meisje uit recreatieplas: ‘Krijg beeld niet meer uit mijn hoofd’
Wat een zorgeloze, zonnige dag vol waterpret bij de Galderse Meren in Breda moest worden, veranderde vanmiddag in een slechte film voor broer en zus Sharise en Leroy Grootfaam. Toen ze het lichaam van een bewusteloos meisje in het water zagen drijven, twijfelden ze geen moment en kwamen ze allebei in actie. 

https://www.ad.nl/binnenland/broer-en-zus-redden-bewusteloos-meisje-uit-recreatieplas-krijg-beeld-niet-meer-uit-mijn-hoofd~ada1f0ce/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vakantie gaan wordt ook steeds gevaarlijker:

De afgelopen weken zijn opmerkelijk veel Nederlanders tijdens hun vakantie om het leven gekomen. Instanties zien drukte vanwege mensen die hulp vragen vanwege het overlijden van een dierbare in het buitenland. 

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5326420/vakantie-ongelukken-zomer-buitenlandse-zaken

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Luchtvaartmaatschappij schorst piloten die mogelijk in slaap vielen

20 augustus 2022 12:58Laatste update: 10 uur geleden

412 NUjij-reacties

Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Luchtvaartmaatschappij Ethiopian Airlines heeft twee piloten geschorst omdat ze tijdens een vlucht van Khartoem (Soedan) naar Addis Abeba (Ethiopië) waarschijnlijk in slaap zijn gevallen. Ze hadden niet door dat ze moesten landen.

 

Je gaat weer van alles denken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Antoon zei:

Luchtvaartmaatschappij schorst piloten die mogelijk in slaap vielen

20 augustus 2022 12:58Laatste update: 10 uur geleden

412 NUjij-reacties

Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Luchtvaartmaatschappij Ethiopian Airlines heeft twee piloten geschorst omdat ze tijdens een vlucht van Khartoem (Soedan) naar Addis Abeba (Ethiopië) waarschijnlijk in slaap zijn gevallen. Ze hadden niet door dat ze moesten landen.

Je gaat weer van alles denken

Ja, maar aan de andere kant, mensen in Afrika denken net iets anders dan wij dat doen. Afrikaanse piloten denken waarschijnlijk: Waarom moeten wij wakker blijven als we een automatische piloot hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af of de massale vissterfte in Polen ook verbanden hiermee heeft, er gebeurt steeds iets bijzonders op het water, vissen die sterk  van hun koers afwijken, de surfers in Scheveningen, de meest vreemde verdrinkings gevallen en bewusteloosheid van ook ervaren zwemmers , gewoon  bizar

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Ik vraag mij af of de massale vissterfte in Polen ook verbanden hiermee heeft, er gebeurt steeds iets bijzonders op het water, vissen die sterk  van hun koers afwijken, de surfers in Scheveningen, de meest vreemde verdrinkings gevallen en bewusteloosheid van ook ervaren zwemmers , gewoon  bizar

En vergeet ook dit niet:

Een drama in de duivensportwereld. Tijdens een wedstrijd in Narbonne, het zuiden van Frankrijk, zijn afgelopen vrijdagochtend 26.000 duiven losgelaten. De verwachting was dat ze de volgende dag al zouden aankomen op hun eindbestemming, maar nu, vijf dagen later, is minder dan de helft van de ruim 6000 Nederlandse duiven terecht. "Het was een rampvlucht."

Ik denk dat het een combinatie is van twee dingen:

Dieren die letterlijk de weg kwijt zijn wordt veroorzaakt door 5G straling. Er zijn ondertussen ontelbare voorbeelden van dit soort gebeurtenissen wereldwijd.

Al die andere dingen kan je volgens mij toeschrijven aan de vaccins. Dit zal nog veel erger worden want niemand zal willen toegeven dat die spuiten levensgevaarlijk zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...