Ga naar inhoud

Ervaringen met Marktplaats?


Skylen

Aanbevolen berichten

Heb jij goede ervaringen met MP? Ik eigenlijk niet. Ik bedoel, het ging allemaal wel oke qua afhandelen, maar soms heb je een beetje een raar gevoel bij bepaalde mensen of zijn ze niet te vertrouwen. Het is wel een beetje onwennig natuurlijk, met vreemdelingen zaken doen en bij iemand aanbellen. Ik bestel veel liever via Bol.com bijvoorbeeld. 

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik ben ooit opgelicht voor 312 euro. Het was mijn eigen schuld, ik had nooit zo'n bedrag over moeten maken naar een onbekende. Maarja de politie doet ook niets... Is een vrij makkelijke zaak lijkt mij, gewoom de bankgegevens opvragen en je hebt de dader. 

 

Voor de rest: vrij asociale mensen, onzin biedingen en onbeschoft gedrag. Ik heb ook wel goede ervaringen maar mocht ik iets verkopen van waarde dan doe ik dat liever via catawiki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer op spullen in mijn buurt.spullen die ik nieuw veel te duur vind.soms zit er eentje tusse die niet meer reageert als je de spullen wil ophalen,ik denk dat dat dan een oplichter is.Koopjes jagen op marktplaats vind ik dus dikke prima,soms duurt het wel een week of 6 maar meestal vind ik mijn ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...