Ga naar inhoud

Waarom gaan deze mensen toevallig plotseling dood?


Pieter65

Aanbevolen berichten

De laatste weken zie ik opvallend veel overlijdensadvertenties, maar ik zie ook veel berichten van mensen die plotseling en volkomen onverwacht sterven.

Het kan natuurlijk, maar het is niet zo waarschijnlijk als je pas 24 bent en kerngezond.

30.png

Ook al ben je wat ouder en je gaat van het ene op het andere moment onverwacht dood, dan is toch wel bijzonder.

31.png

Misschien ben ik paranoïde, maar ik durf te wedden dat bovengenoemde personen gevaccineerd zijn.

Mochten jullie ook dit soort vreemde gevallen tegenkomen zet ze hier neer en wie weet ontstaat er een bepaald beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn gevoel zegt mij dat veel bekende Nederlanders, ook buitenlanders het vaccin gehad hebben en vaak in de nabijheid van 5g verkeren, het zou weleens een goede graadmeter kunnen zijn, ook ik heb meerdere voorbeelden voorlopig eentje

 

Supermodel Stella Tennant (50) plotseling overleden

Het bekende Britse model Stella Tennant is op 50-jarige leeftijd plotseling overleden. Dat meldt haar familie in een verklaring aan lokale media. Tennant schitterde op de catwalk en in campagnes van grote merken als Calvin Klein en Burberry. In 2012 was ze naast Naomi Campbell en Kate Moss te zien tijdens de eindceremonie van de Olympische Spelen in Londen.

Leon van Wijk 23-12-20, 17:43 Laatste update: 24-12-20, 10:06

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Stephanie Dubois nog eentje in de lange rij

jongedame was dolblij, toen ze om haar AstaZeneca-prik mocht: de vrijheid kwam een stapje dichterbij. Lang heeft ze er jammer genoeg niet van genoten…

Stephanie Dubois was een model met Britse en Belgische roots, die hoofdzakelijk in Cyprus verbleef.

 

https://pnws.be/blootmodel-overlijdt-na-coronavaccin-foto/

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Antoon zei:

Stephanie Dubois nog eentje in de lange rij

jongedame was dolblij, toen ze om haar AstaZeneca-prik mocht: de vrijheid kwam een stapje dichterbij. Lang heeft ze er jammer genoeg niet van genoten…

Stephanie Dubois was een model met Britse en Belgische roots, die hoofdzakelijk in Cyprus verbleef.

https://pnws.be/blootmodel-overlijdt-na-coronavaccin-foto/

Goed plan om dit hier een beetje bij te houden, want één zo'n overlijden valt niet op, twee misschien ook niet, maar als het er steeds meer worden dan wel degelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AnnaB zei:

Ik begin zo langzamerhand toch wel een beetje ongemakkelijk gevoel te krijgen. Laten we hopen dat het meevalt.

Angst is een slechte raadgever, blijf vertrouwen hebben, je hebt de vaccinatie gehad, de klok gaat niet terug, je hebt je geloof in de schepper en ik denk dat ingeval het vaccin kwade dingen zou gaan doen, je door vertrouwen in je brein meester blijft over je eigen lichaam en cyclussen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Antoon zei:

Angst is een slechte raadgever, blijf vertrouwen hebben, je hebt de vaccinatie gehad, de klok gaat niet terug, je hebt je geloof in de schepper en ik denk dat ingeval het vaccin kwade dingen zou gaan doen, je door vertrouwen in je brein meester blijft over je eigen lichaam en cyclussen 

Ja, je hebt gelijk. Ik ga het van me afzetten, want de klok terugdraaien gaat helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

"zwijndrecht ongelukken",  toets dat eens in bij Google en er komt een lange reeks ongelukken, nog niet eens allemaal gisteren ook een zwaar ongeluk, je gaat ten rechte of ten onrechte aan vaccin en/of 5g denken, er is een antenne in de buurt.

Interessant, zijn er meer ongelukken bij Zwijndrecht dan bij andere vergelijkbare plaatsen? Het is zo moeilijk in te schatten als je bij Google kijkt. Jij hebt dat klaarblijkelijk bijgehouden. En wat ook belangrijk is, of die ongelukken vanaf een bepaalde datum zijn toegenomen of dat Zwijndrecht altijd al een plaats is geweest waar veel ongelukken voorkwamen.

Zou je dan ook niet dezelfde trend moeten zien door heel Nederland, of gebeurt het alleen dicht bij locaties waar die zendmasten staan?

Wel een interessante invalshoek, ik denk dat niet veel mensen er op die manier over gedacht zullen hebben, tot nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Antoon zei:

Je hebt hier een mix van berichten waar ongelukken gebeuren in de plaats Zwijndrecht, maar ook op andere plaatsen waar inwoners van Zwijndrecht bij betrokken zijn.

Dit zou dan een ongeluk gerelateerd aan een bepaalde positie uitsluiten. 

Een ander punt is dat ze volgens mij op dit moment overal in Nederland 5G antennes hebben, dus dan zou dit ook op meerdere plaatsen moeten voorkomen.

Het is wel een interessant onderwerp, maar ik denk dat er eerst nog meer onderzoek gedaan moet worden om een goed beeld te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Pieter65 zei:

Je hebt hier een mix van berichten waar ongelukken gebeuren in de plaats Zwijndrecht, maar ook op andere plaatsen waar inwoners van Zwijndrecht bij betrokken zijn.

Dit zou dan een ongeluk gerelateerd aan een bepaalde positie uitsluiten. 

Een ander punt is dat ze volgens mij op dit moment overal in Nederland 5G antennes hebben, dus dan zou dit ook op meerdere plaatsen moeten voorkomen.

Het is wel een interessant onderwerp, maar ik denk dat er eerst nog meer onderzoek gedaan moet worden om een goed beeld te krijgen.

Ik ben er zelf ook niet helemaal zeker van, toch lijkt het bizar, ook veel steek incidenten daar de laatste tijd, ten tijde dat ik de vorige post deed was er ook een ongeluk, het kan best zijn dat ik spoken zie, desondanks ik blijf het een beetje vreemd vinden. 

https://www.bndestem.nl/dordrecht/uit-het-niets-neergestoken-burgemeester-zwijndrecht-gelooft-er-niets-van~a582b8a3/

Het is de vierde steekpartij in vier maanden tijd in Zwijndrecht.

Natuurlijk kan het fake zijn, maar waarom ook weer niet

https://www.bndestem.nl/dordrecht/aanslag-in-zwijndrecht-staat-in-verband-met-vergisontvoering~a002061f/

Bovenstaande heeft in ieder geval een andere verklaring lijkt het.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Ik ben er zelf ook niet helemaal zeker van, toch lijkt het bizar, ook veel steek incidenten daar de laatste tijd, ten tijde dat ik de vorige post deed was er ook een ongeluk, het kan best zijn dat ik spoken zie, desondanks ik blijf het een beetje vreemd vinden. 

https://www.bndestem.nl/dordrecht/uit-het-niets-neergestoken-burgemeester-zwijndrecht-gelooft-er-niets-van~a582b8a3/

Het is de vierde steekpartij in vier maanden tijd in Zwijndrecht.

Natuurlijk kan het fake zijn, maar waarom ook weer niet

https://www.bndestem.nl/dordrecht/aanslag-in-zwijndrecht-staat-in-verband-met-vergisontvoering~a002061f/

Bovenstaande heeft in ieder geval een andere verklaring lijkt het.

Maar wel heel bizar dat iedere keer Zwijndrecht tevoorschijn komt. Even kijken hoe zich dit verder ontwikkeld misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Antoon zei:

Het is macaber maar ook realiteit van een tijdje geleden

https://www.demorgen.be/nieuws/proefpersoon-overleden-aan-verdachte-trombose-na-inenting-janssen-vaccin~ba24eb24/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

NieuwsVaccinatie

Proefpersoon overleden aan verdachte trombose na inenting Janssen-vaccin

Wist je dat voordat men begon met het coronavaccin, de regels voor vaccin vele malen strenger waren.

Toen duurde het soms tien tot vijftien jaar voordat een vaccin goed genoeg werd bevonden op veilig op de markt te kunnen brengen. 

Als bleek dat er bij proeven meer dan 25 doden waren gevallen, dan werd onmiddellijk gestopt met het vaccin. Nu hebben wij het ondertussen over duizenden en duizenden doden en men gaat vrolijk door. Nu in sommige landen zelfs met een derde prik bij ouderen en kwetsbaren.

Ik kan er af en toe met mijn verstand niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de voetballers blijven maar in elkaar zakken en nooit wordt het in verband gebracht met vaccinaties.

 

 

Het ging voor N'Sakala, die eerder speelde voor Troyes, Anderlecht en Alanyaspor, mis in de zeventigste minuut. De linksback ging naar de grond en werd uiteindelijk met de ambulace afgevoerd naar het ziekenhuis. Zijn club Besiktas laat in een korte verklaring weten dat N'Sakala op dat moment bij bewustzijn was en daar verder wordt onderzocht.

Vorige week vond een vergelijkbaar incident plaats in de Franse competitie toen Samuel Kalu tijdens het duel tussen Olympique Marseille en Girondins Bordeaux ineens naar de grond ging. De aanvaller keerder na een behandeling zelfs nog even terug in de wedstrijd, maar werd uiteindelijk naar de kant gehaald. Tijdens het EK werd de hele voetbalwereld opgeschrokken door de hartstilstand bij Christian Eriksen.

 

 

Wanner zal het kwartje eindelijk vallen?

Turkije schrikt op: Besiktas-verdediger zakt ineen tijdens wedstrijd - Voetbal International (vi.nl)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...