Ga naar inhoud

Gaat Covid ooit weg?


Rinus

Aanbevolen berichten

Wat denk jij? Zullen wij dit jaar na jaar meemaken? Zal het ooit gewoon helemaal voor 100% verdwijnen? 

Ik merk dat vorig jaar men zoiets had van "als we eenmaal teruggaan naar normaal.. " maar er lijkt helemaal geen weg terug. Ik heb het gevoel dat de maatschappij voorgoed zal veranderen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Rinus zei:

Wat denk jij? Zullen wij dit jaar na jaar meemaken? Zal het ooit gewoon helemaal voor 100% verdwijnen? 

Ik merk dat vorig jaar men zoiets had van "als we eenmaal teruggaan naar normaal.. " maar er lijkt helemaal geen weg terug. Ik heb het gevoel dat de maatschappij voorgoed zal veranderen.

Ik denk dat je gelijk hebt en dat de maatschappij die wij eens kenden nooit terug zal komen.

De mensen juichen nu want de terrassen in Frankrijk en Italië blijven leeg, maar het is geen overwinning want dit wordt wel de nekslag voor veel kleine ondernemers. En dan zijn we weer bij de Great Reset.

De bedoeling van deze pandemie en de maatregelen is dat alle kleine en middelgrote ondernemers zullen verdwijnen en dat hun plaats zal worden ingenomen door de grote bedrijven.

Waar je nu een bruin café hebt, heb je straks een Starbucks. Waar je nu nog een broodjeszaak hebt, heb je straks een McDonald.

Het virus zal blijven net zolang totdat het doel is bereikt.

Je zult niets bezitten, maar gelukkig zijn, volgens het World Economic Forum.

Oftewel het communisme komt met grote stappen op ons af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...