Ga naar inhoud

Terwijl mensen vast zitten in Afghanistan is Joe Biden een paar dagen op vakantie


Pieter65

Aanbevolen berichten

We hebben het al vaker gehad over Joe Biden, de demente president van Amerika. Ik heb zelden een grotere miskleun gezien als president dan deze man.

Donald Trump was nu niet bepaald mijn favoriet, maar hij was wel een persoon die er stond en waar je rekening mee moest houden of je wilde of niet. Deze week zagen we dat Biden niet eens de weg naar binnen kon vinden bij het Witte Huis.

Nu hebben we totale chaos in Afghanistan met mensen die geen kant op kunnen en ik zie net dat Joe Biden pas woensdag terug is van vakantie. Dan hoeft het dus het niet meer, want dan heeft de Taliban alle gelegenheid gehad om de mensen aan wie het een hekel heeft een kopje kleiner te maken.

Deze man moet ongetwijfeld de geschiedenisboeken ingaan als de grootste aanfluiting van een president ooit.

Ik las trouwens net dat het wel heel vreemd is dat die Taliban met maar een paar duizend man troepen zo gemakkelijk dat hele land kan innemen. Zal ook wel weer iets achter zitten.

En dan moet de nieuwe week nog beginnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Pieter65 zei:

We hebben het al vaker gehad over Joe Biden, de demente president van Amerika. Ik heb zelden een grotere miskleun gezien als president dan deze man.

Donald Trump was nu niet bepaald mijn favoriet, maar hij was wel een persoon die er stond en waar je rekening mee moest houden of je wilde of niet. Deze week zagen we dat Biden niet eens de weg naar binnen kon vinden bij het Witte Huis.

Nu hebben we totale chaos in Afghanistan met mensen die geen kant op kunnen en ik zie net dat Joe Biden pas woensdag terug is van vakantie. Dan hoeft het dus het niet meer, want dan heeft de Taliban alle gelegenheid gehad om de mensen aan wie het een hekel heeft een kopje kleiner te maken.

Deze man moet ongetwijfeld de geschiedenisboeken ingaan als de grootste aanfluiting van een president ooit.

Ik las trouwens net dat het wel heel vreemd is dat die Taliban met maar een paar duizend man troepen zo gemakkelijk dat hele land kan innemen. Zal ook wel weer iets achter zitten.

En dan moet de nieuwe week nog beginnen.

De Amerikanen hadden het veel te druk met echt belangrijke zaken:

Daar zal de Taliban blij mee zijn.

Joe Biden heeft volledige controle en niets van wat er gebeurt is zijn schuld, zegt hij:

 

 

aangepast door Sherlock
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Skylen zei:

Wat een ellende daar zeg. En maar meer troepen versturen. Ik weet dat de VS en nu ook de Britten meer hebben verstuurd.

Het is één grote ramp en dat zeker voor de mensen die volledig in de steek worden gelaten. Iets waar Nederland heel erg goed in is. 

Wel voor zichzelf zorgen, maar anderen laten barsten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Pieter65 zei:

Eén grote puinhoop met Nederlanders in Kaboel.

God zij je genadig als je afhankelijk bent van dit:

Lees net in de krant dat een CDA politicus de manier waarop bovengenoemde crisis hebben aangepakt een totale clusterfuck is.

Ze hebben zo ongeveer alles verkeerd gedaan wat je verkeerd kunt doen, er was onderlinge ruzie over wie de leiding moest hebben, kortom één grote puinhoop. In het weekend waren de dames ook met van alles bezig, dus moest het probleem op maandag maar even worden opgelost.

Moet je je voorstellen dat we ooit in een oorlogssituatie terecht zouden komen en je bent afhankelijk van dat stel. 

Wat een land.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...