Ga naar inhoud

Heb jij goede banden met je familieleden?


Skylen

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Skylen zei:

Ik ken een aantal mensen die weinig hebben met hun familie. Of ze hebben een keer flinke ruzie gehad met elkaar, of de persoon zelf is toch een soort van Einzelgänger. 

Ik probeer wel goed contact met iedereen te houden. En jij?

Als je één ding niet kunt uitkiezen dan is het je familie. Ik kom uit een heel gezellige familie gelukkig en wij komen heel regelmatig bij elkaar. Maar, soms treffen mensen het wat minder en is er inderdaad onenigheid.

Daarom vindt ik dat programma op televisie zo leuk waar ze proberen families die ruzie hebben weer bij elkaar te krijgen. Ik ben dan iedere keer weer verbaasd over welke totaal onbelangrijke zaken mensen soms ruzie kunnen maken:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn natuurlijk ook heel interessante theorieën dat je voordat je reïncarneert op aarde je zelf de familie uitzoekt waarin je geboren wilt worden.

Als dat zo is, dan kan je ook stellen dat wanneer iemand niet gelukkig is met zijn of haar familie, je er zelf voor gekozen hebt.

Maar ja, dan moet je wel in reïncarnatie geloven. Ik doe dat wel trouwens, iemand anders ook, of ben ik enige?

Iemand die binnenkort misschien wel terugkomt is deze:

137453-prince-philip-gets-his-wish-reinc

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...