Ga naar inhoud

Ik verveel me een ongeluk


Rinus

Aanbevolen berichten

Echt waar, wat een saaie tijd is dit. Klinkt misschien raar, maar wat doen jullie de hele dag? Naast mijn werk en een beetje Netflix vind ik het allemaal veel te suf/saai aan het worden.

De Corona-tijdperk is nu echt voor de lange termijn, en intussen heb ik weinig meer te doen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Rinus zei:

Echt waar, wat een saaie tijd is dit. Klinkt misschien raar, maar wat doen jullie de hele dag? Naast mijn werk en een beetje Netflix vind ik het allemaal veel te suf/saai aan het worden.

De Corona-tijdperk is nu echt voor de lange termijn, en intussen heb ik weinig meer te doen.

Goed punt, ik merk dat ook wel. Er is iets weg vergeleken met vroeger, maar het is niet zo gemakkelijk om te bepalen wat het precies is. Het heeft te maken met sfeer, mensen zijn minder ontspannen dan vroeger, iedereen is snel aangebrand, de ene helft van de bevolking wijst met de vinger naar de andere helft.

De ongedwongenheid is weg en er drukt iets op de bevolking, alsof we nog veel meer ellende over ons heen gaan krijgen.

En omdat mensen gewoon veel minder kunnen doen dan vroeger, wordt het al snel saaier. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rinus zei:

Dat klopt. Zoals jij eerder hebt opgemerkt zijn mensen inderdaad agressiever aan het worden. Ik denk dat we te opgesloten leven tegenwoordig. Dat heb je als je niet veel buiten komt en niet vaak met anderen in contact komt. 

Wat ik nu ook merk is dat mensen steeds wantrouwiger worden ten opzichte van elkaar. Ze kijken elkaar zo'n beetje vragend aan, zo van: "Ben jij gevaccineerd of niet?". Ze zeggen het dan vaak niet ronduit, maar hinten wel waardoor je je eigenlijk gedwongen voelt om daar antwoord op te geven. Het wordt zo langzamerhand steeds onprettiger door die tweedeling in de maatschappij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...