Ga naar inhoud

Heb jij je 63ste prik al gehaald?


Veritas

Aanbevolen berichten

 

Er lopen nog steeds onverlaten rond die hun 63ste prik nog steeds niet hebben gehaald.

Mensen die denken dat ze wegkomen met maar 62 coronavaccinaties.

Maar, hun tijd is om, want over een week worden ze afgesloten van het systeem.

Terecht, want je wilt geen mensen in de samenleving die niet volledig zijn gevaccineerd en daarbij anderen in gevaar brengen.

Dit is Nederland, in de zomer van 2025.

Broeder Rutte weet natuurlijk dat dit gaat komen, maar ook dat hij al een beetje te vaak heeft gelogen.

Daarom nu dat gestotter.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Veritas zei:

Er lopen nog steeds onverlaten rond die hun 63ste prik nog steeds niet hebben gehaald.

Mensen die denken dat ze wegkomen met maar 62 coronavaccinaties.

Maar, hun tijd is om, want over een week worden ze afgesloten van het systeem.

Terecht, want je wilt geen mensen in de samenleving die niet volledig zijn gevaccineerd en daarbij anderen in gevaar brengen.

Dit is Nederland, in de zomer van 2025.

Broeder Rutte weet natuurlijk dat dit gaat komen, maar ook dat hij al een beetje te vaak heeft gelogen.

Daarom nu dat gestotter.

Als die lui echt alles van te voren hebben gepland zijn het nog veel grotere criminelen dan ik al dacht, maar ja ik kom nu in een stadium dat ik echt nergens meer van sta te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het worden vaccin junkies, en die gaan ver

 

Zo was er tijdens de loopgraven oorlog, Verdun geloof ik een Engelse majoor die opperde, "we zijn nu voor de 78e keer uitgevallen naar de vijand zonder resultaat, de volgende keer moet slagen want de vijand verwacht niet dat je voor de 79e keer aanvalt"

Het virus verwacht ook niet dat je voor de 63e keer een vaccin ter verdediging hebt gehad, het de 64e keer doet dus trekt het zich terug, flauw grapje natuurlijk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Antoon zei:

Het worden vaccin junkies, en die gaan ver

Zo was er tijdens de loopgraven oorlog, Verdun geloof ik een Engelse majoor die opperde, "we zijn nu voor de 78e keer uitgevallen naar de vijand zonder resultaat, de volgende keer moet slagen want de vijand verwacht niet dat je voor de 79e keer aanvalt"

Het virus verwacht ook niet dat je voor de 63e keer een vaccin ter verdediging hebt gehad, het de 64e keer doet dus trekt het zich terug, flauw grapje natuurlijk

Haha leuk, is een beetje hetzelfde als het virus kan klokkijken, want het de maatregelen gaan altijd op een bepaalde dag op een bepaald tijdstip in. Daarvoor bestaat er geen gevaar, want is het code groen of geel, maar als de klok 12 uur slaat, dan is het code oranje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...