Ga naar inhoud

Is het voor een politicus noodzakelijk om psychopaat te zijn?


Veritas

Aanbevolen berichten

Hoeveel politici zitten er echt in de Tweede Kamer omdat ze graag oprecht het volk willen vertegenwoordigen en om gezamenlijk te proberen om de samenleving een betere plek voor iedereen te maken?

Deze zijn waarschijnlijk op de vingers van één hand te tellen en wanneer ze er wel zijn dan is het zaak om ze "functie elders" te geven.

De partijleiders bestaan vaak uit gewetenloze psychopaten die andere (hogere/duistere) doelen nastreven en doen wat ze moeten doen.

Als je dus een succesvolle politicus/politica wilt zijn, helpt het als je je geweten thuis laat. Iets dat voor veel mensen moeilijk is, behalve als ze psychopaat of sociopaat zijn.

Is het daarom noodzakelijk over deze eigenschappen te beschikken als je een succesvolle carrière in de politiek ambieert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veritas zei:

Hoeveel politici zitten er echt in de Tweede Kamer omdat ze graag oprecht het volk willen vertegenwoordigen en om gezamenlijk te proberen om de samenleving een betere plek voor iedereen te maken?

Deze zijn waarschijnlijk op de vingers van één hand te tellen en wanneer ze er wel zijn dan is het zaak om ze "functie elders" te geven.

De partijleiders bestaan vaak uit gewetenloze psychopaten die andere (hogere/duistere) doelen nastreven en doen wat ze moeten doen.

Als je dus een succesvolle politicus/politica wilt zijn, helpt het als je je geweten thuis laat. Iets dat voor veel mensen moeilijk is, behalve als ze psychopaat of sociopaat zijn.

Is het daarom noodzakelijk over deze eigenschappen te beschikken als je een succesvolle carrière in de politiek ambieert?

Ik denk dat je gelijk hebt voor wat betreft veel politici.

Ze zijn ook helemaal niet onafhankelijk, want ze zijn allemaal gebonden aan de partijpolitiek. Dat betekent dat iedereen binnen een partij stemt zoals de leiding dat voorschrijft.

Zo kan je ook machtsblokken vormen en complete delen van het politieke spectrum uitsluiten zoals ze dan ook heel graag doen.

Je hebt ook maar een kleine meerderheid nodig om het gehele volk te kunnen regeren en dat lukt iedere keer weer mooi met die coalities die net genoeg stemmen hebben om hun favoriete dingen er doorheen te drukken.

Zo meteen hebben we een kabinet met VDD en een aantal linkse partijen. Grotere tegenstellingen kan je niet hebben en toch werken ze samen. Niet voor het landsbelang, maar gewoon om ervoor te zorgen dat bepaalde partijen nooit zullen regeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 19-8-2021 om 21:57, Veritas zei:

De partijleiders bestaan vaak uit gewetenloze psychopaten die andere (hogere/duistere) doelen nastreven en doen wat ze moeten doen.

 

“Hoewel mensen psychopaten beschouwen als gewelddadige criminelen of seriemoordenaars, lopen er velen van hen gewoon in ons midden”, aldus neurowetenschapper Dr. Kent A. Kiehl. De meeste psychopaten zijn geen gewelddadige criminelen of seriemoordenaars, maar ze zijn zeker immoreel. Psychopaten hebben een gebrek geweten en empathie, waardoor zij manipulatief, vluchtig en vaak (maar lang niet altijd gewelddadig) crimineel zijn.

Psychopathie is een van de moeilijkst waarneembare aandoeningen. Psychopaten zijn moeilijker te herkennen dan je in eerste instantie zou denken. Psychopaten kunnen er normaal uitzien en zelfs charmant. 

Hugo-de-Jonge.png

Dr. Kent A. Kiehl gelooft dat ongeveer 1 op de 150 mensen geclassificeerd kan worden als psychopaat.

In het begin van de negentiende eeuw begonnen artsen die met psychiatrische patiënten werkten, op te merken dat sommige van hun patiënten een 'morele verdorvenheid' of 'morele krankzinnigheid' hadden; ook al leken ze normaal van buiten. Ze leken geen gevoel voor ethiek of voor de rechten van anderen te hebben. De term ‘psychopaat’ werd rond 1900 voor het eerst bij deze mensen gebruikt.

Geraadpleegd: Psychopaat Herkennen (In Een Relatie)? 10 Signalen & 3 Tips 🔗

 

 

  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2021 om 23:15, Sherlock zei:

Ik las net als je het woord psychopaat in tikt op Google en daarna op afbeelding dat het eerste plaatje wat tevoorschijn komt een afbeelding van Mark Rutte is.

Op 'JAS Nieuws' is er een artikel: Mark Rutte: sociopatisch gedreven psychopaat 🔗.

image.png

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mark Rutte is absoluut een psychopaat.

Ik heb zelf te maken gehad met een slachtoffer in de toeslagen affaire. Als je ziet dat een overheid onder leiding van Mark Rutte complete levens heeft verwoest en dat deze man verder gaat alsof er helemaal niets is gebeurd, dan is dat voor een normaal mens onbegrijpelijk.

Ik zou mij de ogen uit mijn hoofd schamen als dit onder mijn verantwoording was gebeurd en voor altijd verdwijnen van het politieke toneel voordat ik nog meer schade zou aanrichten. Maar, een psychopaat gaat gewoon door.

Die andere is net zo erg. Als er één mens die een totaal gebrek aan empathie toont dan is het wel Hugo frikandel de Jonge.

En nu willen deze psychopaten een doorstart maken?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

En nu willen deze psychopaten een doorstart maken?

Het heeft niet zo zeer met een doorstart van deze psychopaten te maken. Ze hebben een dubbele agenda, waarvan de agenda van het WEF dé prioriteit heeft. Als het ware voeren ze gewoon hun werkzaamheden uit, in opdracht van het WEF. Betreffende het maken van een doorstart gaat het in deze kwestie niet zo zeer om de psychopaten als individuen, maar des te meer om de agenda van het WEF.
Als het Rutte en De Jonge niet lukt om een doorstart te maken met een nieuw kabinet, dan heeft het WEF naast Rutte en De Jonge nog een aantal andere handlangers voor (een doorstart van) haar agenda.

E00rn29X0AERlbc?format=jpg&name=large

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

psychopaten  Of ze dat zijn moet een geneesheer maar beoordelen maar wat ik wel weet dat ze achter de tralies thuis horen.

 

Al zo voor misdaden tegen het Nederlandse volk al zo te noemen de  het toeslag drama en nog is het niet opgelost enz enz enz.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2021 om 20:48, Lichtzwaard zei:

psychopaten  Of ze dat zijn moet een geneesheer maar beoordelen maar wat ik wel weet dat ze achter de tralies thuis horen.

Al zo voor misdaden tegen het Nederlandse volk al zo te noemen de  het toeslag drama en nog is het niet opgelost enz enz enz.

Dat is het grote probleem met psychopaten. Ze gedragen zich als heel charmante mensen waardoor maar heel weinig mensen doorhebben dat ze met een psychopaat te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn aan het uiterlijk onherkenbaar en gaan op in de grote massa, geschoolde mensen kunnen aan het uiterlijk misschien zien of er kenmerken zijn.

ik had het er jaren geleden over met iemand, een echte psychopaat kan carrière maken in de filmwereld, een echte kan zowel de rol spelen van psychiater als wel zijn patient, kan zowel de rol spelen van Maffiabaas als beroepspeurder, met andere woorden ze zijn niet te doorgronden, kenmerken zijn ook ijdelheid, dit is mijn mening na er veel over gelezen en gedacht hebben

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Antoon zei:

Ze zijn aan het uiterlijk onherkenbaar en gaan op in de grote massa, geschoolde mensen kunnen aan het uiterlijk misschien zien of er kenmerken zijn.

ik had het er jaren geleden over met iemand, een echte psychopaat kan carrière maken in de filmwereld, een echte kan zowel de rol spelen van psychiater als wel zijn patient, kan zowel de rol spelen van Maffiabaas als beroepspeurder, met andere woorden ze zijn niet te doorgronden, kenmerken zijn ook ijdelheid, dit is mijn mening na er veel over gelezen en gedacht hebben

En daar heb je onze regering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...