Ga naar inhoud

Gaat Louis van Gaal ons naar het WK brengen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken van die Louis van Gaal. Aan de ene kant is hij een heel arrogante kwast, maar aan de andere kant moet hij toch wel wat kunnen want anders hadden al die grote clubs hem niet ingehuurd als trainer.

De kwalificatie van het Nederlands elftal voor het WK is weer typisch Nederlands en lijkt op de evacuatie uit Kaboel: Alles op het laatste nippertje.

Na het drama van de Boer hebben we dan nu Louis van Gaal als reddende engel en hij zelf is van mening dat Nederland geen andere keus had dan hem aan te stellen.

Dan heeft hij uiteraard alweer onmiddellijk ruzie met een deel van de pers en gedraagt hij zich als een soort tiran die alles beter weet en denkt alles en iedereen te moeten corrigeren.

Afijn, hij is er voor derde keer en wat zal hij doen?

Een grote puinhoop of een zegetocht naar het WK?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zozeer of dit een goede keuze is. Het voelt een beetje als een terugval. Ik heb de persconferentie bekeken en Van Gaal zegt dat hij dit voor het Nederlands voetbal doet, want hij hoeft zichzelf niet meer te bewijzen. Klopt ook wel natuurlijk, en je kunt niet om zijn CV heen, maar hij heeft 5 jaar lang geen club getraind en misschien heeft hij "het" niet meer. Je zal toch op den duur met de nieuwe generatie verder moeten, maar ik begrijp ook wel dat het momenteel alle hands aan dek is om te kwalificeren voor het WK.

Maar goed, we zullen tenminste wel wat hilarische uitspraken meemaken.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...