Ga naar inhoud

Je moet maar lef hebben om "Hugo hou je bek te roepen"


Veritas

Aanbevolen berichten

Er wordt gezegd dat dit de soort protesten zijn die we graag zien.

https://t.me/klokkenluiders/18803

Een volle kuip waar supporters roepen: "Hugo houdt je bek", omdat deze eerder in de week had gezegd maatregelen te zullen nemen als supporters niet op hun kont bleven zitten.

Maar, wat iedereen voor het gemak even vergeet dat dit de mensen zijn die zich braaf hebben laten vaccineren of die zich braaf hebben laten testen en dus precies het systeem in stand houden dat de vrijheid van burgers voorgoed weg zal halen.

Ik denk dat Hugo zich rot lacht.

the-joker-32942.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2021 om 23:42, Veritas zei:

Er wordt gezegd dat dit de soort protesten zijn die we graag zien.

https://t.me/klokkenluiders/18803

Een volle kuip waar supporters roepen: "Hugo houdt je bek", omdat deze eerder in de week had gezegd maatregelen te zullen nemen als supporters niet op hun kont bleven zitten.

Maar, wat iedereen voor het gemak even vergeet dat dit de mensen zijn die zich braaf hebben laten vaccineren of die zich braaf hebben laten testen en dus precies het systeem in stand houden dat de vrijheid van burgers voorgoed weg zal halen.

Ik denk dat Hugo zich rot lacht.

the-joker-32942.jpg

Haha, ik vind hem wel grappig. Ze doen braaf wat ze moeten doen en houden zich keurig aan de regels voor wat betreft vaccineren en testen en dan noemen ze dit het soort protesten wat we graag zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Natuurlijk lacht hij zich rot. Maar dat doen ze ook als mensen op het malieveld op pannen gaan slaan. Het is om te lachen. Als leider verlies je vanzelf respect voor je volk, het kan haast niet anders.  Je hebt toch niets te vrezen. 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...