Ga naar inhoud

Google leest mijn gedachten


Rinus

Aanbevolen berichten

Echt waar. Ik heb dit vandaag voor wel de vijfde keer meegemaakt. Ik zit na te denken, over een bepaald film of muziekclip bijvoorbeeld, en zonder het hardop te zeggen of het ergens in te tikken, wordt precies die video aangeraden als ik op Youtube kom.

Hoe is dit mogelijk? Iemand anders dit ervaren? 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Rinus zei:

Echt waar. Ik heb dit vandaag voor wel de vijfde keer meegemaakt. Ik zit na te denken, over een bepaald film of muziekclip bijvoorbeeld, en zonder het hardop te zeggen of het ergens in te tikken, wordt precies die video aangeraden als ik op Youtube kom.

Hoe is dit mogelijk? Iemand anders dit ervaren? 

Holy Moly, dat is beangstigend. Ik geloof je. Ik maak ook af en toe hele gekke dingen mee met advertenties.  

Ik was laatst naar een winkelcentrum en paar winkels binnen gelopen en toen ik thuis was verschenen er allerlei advertenties over de soort producten die deze winkels verkopen.

Krijg er de koude rillingen van, het Google monster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gemerkt.

Ik was laatst op Skype aan het praten met iemand over vakantiewoningen en even later verschijnen er overal advertenties over vakantiewoningen.

Dit betekent honderd procent zeker dat Skype gesprekken worden afgeluisterd.

Maar, gedachten die had ik nog niet gehoord.

Dat is wel heel erg en

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 23-8-2021 om 02:09, Rinus zei:

Echt waar. Ik heb dit vandaag voor wel de vijfde keer meegemaakt. Ik zit na te denken, over een bepaald film of muziekclip bijvoorbeeld, en zonder het hardop te zeggen of het ergens in te tikken, wordt precies die video aangeraden als ik op Youtube kom.

Hoe is dit mogelijk? Iemand anders dit ervaren? 

Rinus,

 

Ik weet precies wat je bedoeld. Ik denk aan iets heel specifieks en ik zie of hoor het terug. Op het internet, maar ook in de offline wereld. Heb het gevoel dat ik in een soort nachtmerrie zit waar ik niet meer uitkom(in mijn geval) Dingen lijken niet logisch meer, veel mensen lijken robots (supermarkt) etc en zijn opervlakkig en lachen om alles. Ook zien velen van hen hen er sythetisch uit. De schooljeugd heeft allmaal dezelfde looks en de huid ziet eruit van plastic.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, kheffer zei:

Rinus,

Ik weet precies wat je bedoeld. Ik denk aan iets heel specifieks en ik zie of hoor het terug. Op het internet, maar ook in de offline wereld. Heb het gevoel dat ik in een soort nachtmerrie zit waar ik niet meer uitkom(in mijn geval) Dingen lijken niet logisch meer, veel mensen lijken robots (supermarkt) etc en zijn opervlakkig en lachen om alles. Ook zien velen van hen hen er sythetisch uit. De schooljeugd heeft allmaal dezelfde looks en de huid ziet eruit van plastic.

Dat vind ik ook. Surrealistische wereld. Mensen worden steeds afstandelijker. Het is net alsof we ook echt in een simulatie leven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, kheffer zei:

Rinus,

Ik weet precies wat je bedoeld. Ik denk aan iets heel specifieks en ik zie of hoor het terug. Op het internet, maar ook in de offline wereld. Heb het gevoel dat ik in een soort nachtmerrie zit waar ik niet meer uitkom(in mijn geval) Dingen lijken niet logisch meer, veel mensen lijken robots (supermarkt) etc en zijn opervlakkig en lachen om alles. Ook zien velen van hen hen er sythetisch uit. De schooljeugd heeft allmaal dezelfde looks en de huid ziet eruit van plastic.

Mag ik je wat vragen?

Is dit iets wat je altijd al hebt gehad of is het iets van de laatste tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Sherlock zei:

Mag ik je wat vragen?

Is dit iets wat je altijd al hebt gehad of is het iets van de laatste tijd?

Ik heb het versterkt sinds 2015. Begin 2012 toen CERN op volle sterke is gaan draaien, is het gedrag van mensen anders geworden. Net alsof we in een simulatie zitten, zoals Rinus aangaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2021 om 18:11, Rinus zei:

Dat vind ik ook. Surrealistische wereld. Mensen worden steeds afstandelijker. Het is net alsof we ook echt in een simulatie leven. 

Exact Rinus. Mijn gevoel is ook een simulatie. Een kopie van de aarde, waar als je goed kijkt dingen niet meer logisch zijn. Diepgaande gesprekken zijn niet mogelijk en oppervlakkigheid is in aardige mate aanwezig

Vraagje, ben jij de echte Rinus van Romana op de scooter? Dat nummer vind ik geweldig. De scetch van de TV kantine vind ik kwetsend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, kheffer zei:

Ik heb het versterkt sinds 2015. Begin 2012 toen CERN op volle sterke is gaan draaien, is het gedrag van mensen anders geworden. Net alsof we in een simulatie zitten, zoals Rinus aangaf.

Het zal dan ook niet voor niets zijn dat je 666 terug vindt in het logo van CERN

cern1.jpg

Misschien is het inderdaad al gelukt om andere dimensies te creëren of zit een deel in een andere dimensie en een ander deel niet.

2012 was natuurlijk ook het beruchte jaar dat de Maya kalender eindigde. Misschien bedoelden ze met dat einde wel het begin van een ander duivels tijdperk.

Want welke krachten er nu ook actief mogen zijn, ik geloof niet dat er veel goeds bij zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sherlock zei:

Het zal dan ook niet voor niets zijn dat je 666 terug vindt in het logo van CERN

cern1.jpg

Misschien is het inderdaad al gelukt om andere dimensies te creëren of zit een deel in een andere dimensie en een ander deel niet.

2012 was natuurlijk ook het beruchte jaar dat de Maya kalender eindigde. Misschien bedoelden ze met dat einde wel het begin van een ander duivels tijdperk.

Want welke krachten er nu ook actief mogen zijn, ik geloof niet dat er veel goeds bij zit.

De wereld hangt van symbolen en nummers aan elkaar, dus bovenstaand logo is geen toeval.

Ik ben van mening dat de mensen ook anders zijn. Veel aso gedrag in het verkeer. Ik krijg regelmatig haatvolle blikken of middervingels van onbekenden. Het lijkt erop dat het steeds anderen zijn, maar dat het een entiteit is die overspringt op wie daar gevoellig voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, kheffer zei:

De wereld hangt van symbolen en nummers aan elkaar, dus bovenstaand logo is geen toeval.

Ik ben van mening dat de mensen ook anders zijn. Veel aso gedrag in het verkeer. Ik krijg regelmatig haatvolle blikken of middervingels van onbekenden. Het lijkt erop dat het steeds anderen zijn, maar dat het een entiteit is die overspringt op wie daar gevoellig voor is.

Zou het dan een mogelijkheid zijn dat ze bij CERN een bepaalde opening hebben gecreëerd naar een dimensie waar zich allerlei demonen bevinden. Deze demonen hebben dan vervolgens vrije toegang tot onze wereld, waarbij ze bezit nemen van bepaalde mensen om dan vervolgens misschien op een ander over te springen.

Het klinkt nogal sciencefictionachtig, maar ik denk dat zoiets wel mogelijk zou kunnen zijn.

En als dat zo is, dan is de vraag natuurlijk of ze dit bij CERN per ongeluk hebben veroorzaakt of bewust en als dat laatste het geval is wie zijn "ze" en waarom doen ze dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Steffie zei:

Ik heb dit ook al een aantal keren gehad dat ik dacht huh ik heb het nog niet eens getypt en het staat er al? Heel eng wordt deze wereld!

Hi Steffie, welkom

Dat is heel bizar, ik heb ook dat soort dingen. Zo van je gaat twijfelen aan je zelf.

Ik heb laatst ergens gelezen dat ze al volop bezig zijn met mind control. Hoe ze dat doen weet ik niet precies. 

Heb even gezocht en weet weer ik het gelezen heb:

Nu heeft Clif High, hoewel hij zelf faliekant tegen de vaccines is, in de afgelopen paar weken maar liefst drie keer een gevoel/bericht in zijn hoofd ontvangen van een correlatie tussen het krijgen van een corona-prik en een positief gevoel van opluchting. Hij vond het vreemd wat in zijn hoofd op kwam, maar had er verder geen aandacht aan besteed. Maar vervolgens kreeg hij van maar liefst zes verschillende helderzienden, met wie hij in contact staat, e-mailtjes dat in de laatste paar weken ze bericht ontvangen hebben van gelijke strekking. De zes helderzienden waren ook allemaal tegen het huidige vaccinatiebeleid. Ze hebben allemaal onafhankelijk van elkaar deze zelfde berichten ontvangen. Het gaat om zes helderzienden verspreid over het noordelijk halfrond. De kans dat de ontvangst van dezelfde boodschap bij zeven verschillende mensen op toeval berust lijkt uitgesloten. Clif High heeft er daarom een speciale korte video aan gewijd met een waarschuwing voor alle mensen op aarde.

Mensen weten op een gegeven moment niet meer welke gedachten van hen zijn en welke niet.

https://niburu.co/lezersbrieven/16625-het-begint-nu-echt-eng-te-worden-mindcontrol-in-de-praktijk

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...