Ga naar inhoud

Waarom gaan wij niet terug naar de Gulden?


Master87

Aanbevolen berichten

 

Wij hadden toen een echte identiteit in dit land. Ook meer koopkracht. Dat was iets moois, echt iets van Juliana/Beatrix enz. Vond ik gewoon leuk. Wat moet je nou met zo'n vaag Euro-valuta? Het is echt een soort geldsysteem voor randdebielen. 

Ik weet het, dit klinkt misschien een beetje bizar, maar zo ervaar ik het echt.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Master87 zei:

Wij hadden toen een echte identiteit in dit land. Ook meer koopkracht. Dat was iets moois, echt iets van Juliana/Beatrix enz. Vond ik gewoon leuk. Wat moet je nou met zo'n vaag Euro-valuta? Het is echt een soort geldsysteem voor randdebielen. 

Ik weet het, dit klinkt misschien een beetje bizar, maar zo ervaar ik het echt.

Dit gebeurt allemaal omdat men bewust de eigen identiteit van het land wil opdoeken. Alles moet samensmelten tot een grote grijze massa bestaande uit een mengelmoes van mensen die geen enkele gevoel meer hebben bij eigen land of eigen cultuur. 

De Europese Unie is de volgende stap richting communisme. De EU fungeert steeds meer als het vroegere Politbureau in de Sovjet Unie. Er worden allerlei bevelen uitgevaardigd in Brussel door mensen die door niemand zijn gekozen en toch moet de complete EU ze verplicht opvolgen.

Zoals ik laatst las hebben ze nu besloten per Europees bevel dat CBD niet meer mag worden toegevoegd aan diervoeder. Volkomen krankzinnig en toch doet iedereen in de EU het braaf.

Omdat dit alles gebeurt, moet natuurlijk ook de Gulden verdwijnen. Dit is een heel sterk onderdeel van de Nederlandse identiteit en dus weg ermee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...