Ga naar inhoud

Waarom hebben we niet meer leden op Net forum?


Master87

Aanbevolen berichten

Dat vind ik verassend. Ik zag de link via Niburu en eerlijk gezegd vind ik dit een van de betere plekken op internet om gewoon vrijuit te kunnen praten over het een en ander. Ik heb niks met social media want daar zit je hele persoonlijke identiteit aan verbonden. Ik ben er trouwens van overtuigd dat het ook tegen je wordt gebruikt, mocht je iets plaatsen wat niet voor iedereen honderd procent oke is. Door je vrienden, familie, werkgever bijvoorbeeld. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Skylen zei:

Als beheerder kan ik zeggen dat dat allemaal vrij lang gaat duren. Een forum is echt iets wat jarenlang doorgaat, en het is een traject voor de lange termijn. Maar we komen er wel!

Ja absoluut.

Heel vaak kijken mensen eerst de kat een beetje uit de boom omdat er ook platformen zijn die na een paar maanden weer zijn verdwenen. Dan vindt men het zonde om er van alles te plaatsen als later blijkt dat zomaar weer is verdwenen.

Maar, dat gaat hier gelukkig niet gebeuren en het mooie van dit forum is inderdaad dat er geen censuur heerst. Ik kijk regelmatig op Twitter en als je ziet hoeveel accounts daar iedere week verdwijnen, dan is dat schrikbarend.

Alle dingen die mensen daar in de loop der jaren hebben geplaatst zijn van het ene op het andere moment weg.

Ook mensen die een blog hebben op bijvoorbeeld Wordpress of iets dergelijks maken hetzelfde mee. Van de ene op de andere dag foetsie, weg. 

Ook een groot deel van die sociale media vind ik dat berichten komen voorbij en verdwijnen vervolgens weer in het niet. 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Mond op mond reclame en toeval,zo ben ik hier gekomen door op een ander forum dit forum werd genoemd,het leden tal gaat best wel omhoog als mensen zien dit is en forum waar ik mijn mening kan zeggen en de forumleden normaal met  elkaar omgaan; als er op een forum ook nog is gezellig is komt het helemaal goed.😍

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2021 om 06:14, Lichtzwaard zei:

Mond op mond reclame en toeval,zo ben ik hier gekomen door op een ander forum dit forum werd genoemd,het leden tal gaat best wel omhoog als mensen zien dit is en forum waar ik mijn mening kan zeggen en de forumleden normaal met  elkaar omgaan; als er op een forum ook nog is gezellig is komt het helemaal goed.😍

Denk ik ook. Ik vind dat Twitter waardeloos trouwens. Heel onoverzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Rinus zei:

Denk ik ook. Ik vind dat Twitter waardeloos trouwens. Heel onoverzichtelijk.

Nou Rinus neem dat gelijk aan ziet niet op  Twitter en al die andere clubs waar je op kan zitten,volgens de berichten in Telegram wel wat,maar goed doe ik ook niet,als je niet op past zit je 24 uur achter het scherm en er is nog meer he in dit goede leven.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...