Ga naar inhoud

Gaat Turkije nu groepswinnaar worden voor het WK?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het heeft weinig zin om lang te blijven treuren om de schlemielige manier waarop we uit het EK toernooi zijn geknikkerd.

Ik kijk niet zoveel voetbalwedstrijden meer, maar deze tegen Tsjechië heb ik wel gekeken.

Ik heb genoten van de Tsjechen, een ploeg die volgens de kenners kwalitatief veel minder is dan Nederland, maar wel vechtlust en karakter toonde. Het was mooi om te zien hoe dat team er echt voor ging.

Dan hadden we Nederland. Een verzameling "top voetballers" die verdwaasd rondliepen op het veld. Geen beleving, geen uitstraling, geen karakter, niets.

En dan moeten we straks verder met de kwalificatie voor het WK.

Ook daar zijn we heel schlemielig begonnen door in maart dit jaar van Turkije te verliezen. Dit land staat op dit moment ook boven ons in de rangschikking.

Ook Turkije is uit het EK toernooi geknikkerd, maar één ding hebben de Turken wel en dat is karakter en vechtlust. 

Ik denk dan ook dat Turkije de poule gaat winnen en dat Nederland heel blij mag zijn als ze tweede worden. 

Maar, wat voor zin heeft om naar het WK te gaan met dit elftal? 

Zou een andere trainer hier verandering in kunnen brengen? 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Skylen zei:

Haha. Ik zou weer eens op trainerscursus gaan als ik hem was. Heeft het ook maar 77 dagen volgehouden bij Crystal Palace.

Ja, vier nederlagen op rij hé. Al denk ik wel dat men meer geduld moet hebben met trainers in het algemeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...