Ga naar inhoud

Zo betrouwbaar is het nieuws op televisie


Sherlock

Aanbevolen berichten

We hebben gisteren de orkaan Ida gehad die in het zuiden van de Verenigde Staten aan land kwam.

Het waaide hard, dat is waar, maar niet zodanig dat er nu enorm veel schade en slachtoffers zijn gevallen. 

Maar, de televisie geeft ons graag een bepaald beeld en daar wil de waarheid nog wel eens slachtoffer van worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/09/leon-de-winter-vermoed-dat-we-in-een-heropvoedingskamp-zijn-beland-gaat-om-het-beperken-van-vrijheden/

Het nieuws van de MSM begint een ander narratief te krijgen zo lijkt het tenminste.

Het stond in de Telegraaf achter een betaalmuur, de DDS gaat erop in, lijkt misschien overdreven van de Winter, toch zit er een hoop in. mocht iemand menen dat de DDS de woorden van de Winter verdraait hoor ik het graag

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/09/leon-de-winter-vermoed-dat-we-in-een-heropvoedingskamp-zijn-beland-gaat-om-het-beperken-van-vrijheden/

Het nieuws van de MSM begint een ander narratief te krijgen zo lijkt het tenminste.

Het stond in de Telegraaf achter een betaalmuur, de DDS gaat erop in, lijkt misschien overdreven van de Winter, toch zit er een hoop in. mocht iemand menen dat de DDS de woorden van de Winter verdraait hoor ik het graag

Ik ben wel onder de indruk van die column. 

Het zou heel mooi zijn als dit bericht overal wordt verspreid. Zou het dan toch misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Antoon zei:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/09/leon-de-winter-vermoed-dat-we-in-een-heropvoedingskamp-zijn-beland-gaat-om-het-beperken-van-vrijheden/

Het nieuws van de MSM begint een ander narratief te krijgen zo lijkt het tenminste.

Het stond in de Telegraaf achter een betaalmuur, de DDS gaat erop in, lijkt misschien overdreven van de Winter, toch zit er een hoop in. mocht iemand menen dat de DDS de woorden van de Winter verdraait hoor ik het graag

Goeie column, maar het is de mening van De Winter. In die column heeft hij de vrijheid om dat te doen, maar het is wel een stap en de Telegraaf moet er uiteindelijk wel toestemming voor geven. 

Maar, wel een ontwikkeling om te blijven volgen. Kijken of er meer van dit soort berichten doorsijpelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 2-9-2021 om 11:28, Sherlock zei:

Goeie column, maar het is de mening van De Winter. In die column heeft hij de vrijheid om dat te doen, maar het is wel een stap en de Telegraaf moet er uiteindelijk wel toestemming voor geven. 

Maar, wel een ontwikkeling om te blijven volgen. Kijken of er meer van dit soort berichten doorsijpelen.

Nog een goed bericht van de Telegraaf in gesprek met voormalig ziekenhuisdirecteur Marcel Levi.

 

Marcel Levi: ‘Zo druk is het niet in de ziekenhuizen’
https://www.telegraaf.nl/video/276997858/marcel-levi-zo-druk-is-het-niet-in-de-ziekenhuizen

De besmettingscijfers stijgen en ook de ziekenhuizen stromen weer vol met coronapatiënten. Dikke kans dat er volgende week tijdens de persconferentie nieuwe maatregelen worden afgekondigd. Voormalig ziekenhuisdirecteur Marcel Levi vindt de ophef over de krapte in ziekenhuizen wat overdreven.

image.jpg (800�450)

In mainstream media verschenen de afgelopen dagen steeds weer berichten over ongevaccineerden die de bedden op de IC's in ziekenhuizen bezet hielden. Voormalig ziekenhuisdirecteur Marcel Levi vindt de ophef over de krapte in ziekenhuizen overdreven. Het is volgens hem helemaal niet zo druk.

 

Op het tijdstip 1m:56s trekt de Telegraaf nieuwspresentatrice het in twijfel dat de ongevaccineerden antistoffen hebben aangemaakt en immuniteit hebben opgebouwd, maar dit wordt gecorrigeerd door Marcel Levi en tracht hij in het gesprek eerlijke oprechte antwoorden te geven. "Mensen die de ziekte hebben doorgemaakt, die bouwen hun eigen immuniteit op, en dat staat min of meer gelijk aan vaccinatie, denken we met de kennis van nu", aldus Marcel Levi.

Hij adviseert om het hoofd cool te houden. “De media staan weer helemaal vol van ‘maatregelen’ en ‘lockdown’, en er zijn zelfs alweer mensen die over code zwart beginnen te mompelen. En dan denk ik: mensen, zo druk is het ook nog niet in de ziekenhuizen momenteel. En een groot deel van het probleem in ziekenhuizen is niet dat er nu massale hoeveelheden coronapatiënten zijn, maar dat er gewoon een groot personeelstekort is”,  aldus Marcel Levi in gesprek met De Telegraaf.

Het merendeel van de ziekenhuispatiënten ligt niet op de IC's, maar op de afdelingen en daar valt de zorg nog niet van om.

 

 

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Antoon zei:

De media bepaalt de maatregelen en aangezien het merendeel van de media op de hand van vaxxers is en totaal gekleurde berichtgeving de wereld instuurt kunnen we nog wat beleven.

Wat denk jij? Zullen er maatregelen komen alleen gericht tegen ongevaccineerden of durven ze dat toch niet aan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK denk het laatste, gezien de uitlatingen tot nu toe in de kamer, maar dat zegt ook weer niet alles, er zijn het verleden meer dingen gezegd waar men op terug kwam, mijn prognose voor de aanstaande winter is: Echt dramatische dingen of besluiten  zullen nog niet gebeuren, het dodental door vaccinatie zal licht toenemen, er zal een kleine kentering zijn wat betreft vaccers, enkelen zullen zich aansluiten bij anti anti vaccers, maar ook een stevige polarisatie voorzie ik, de beide kampen zullen zich verharden, van antivaccers nog zonder noemenswaardig geweld, voorlopig tenminste maar door onverwachtte omstandigheden kan zomaar de vlam in de pan slaan.

Vaccers zouden persoonlijk geweld kunnen aanrichten tegen antivaccers, antivaccers zouden het ook kunnen uitlokken door provoceren, zoals demonstratief  geen mondkapje dragen als het een gebod wordt . Het wordt echt een tijd waarin alles kan gebeuren, alles kan alle kanten uitgaan, mijn persoonlijke mening, maar ik kan het ook mis hebben

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

IK denk het laatste, gezien de uitlatingen tot nu toe in de kamer, maar dat zegt ook weer niet alles, er zijn het verleden meer dingen gezegd waar men op terug kwam, mijn prognose voor de aanstaande winter is: Echt dramatische dingen of besluiten  zullen nog niet gebeuren, het dodental door vaccinatie zal licht toenemen, er zal een kleine kentering zijn wat betreft vaccers, enkelen zullen zich aansluiten bij anti anti vaccers, maar ook een stevige polarisatie voorzie ik, de beide kampen zullen zich verharden, van antivaccers nog zonder noemenswaardig geweld, voorlopig tenminste maar door onverwachtte omstandigheden kan zomaar de vlam in de pan slaan.

Vaccers zouden persoonlijk geweld kunnen aanrichten tegen antivaccers, antivaccers zouden het ook kunnen uitlokken door provoceren, zoals demonstratief  geen mondkapje dragen als het een gebod wordt . Het wordt echt een tijd waarin alles kan gebeuren, alles kan alle kanten uitgaan, mijn persoonlijke mening, maar ik kan het ook mis hebben

Ja, het kan inderdaad alle kanten opgaan. 

Het is ook heel goed mogelijk dat we heel veel sterfgevallen gaan zien onder gevaccineerden. Zij zijn door de vaccins veel kwetsbaarder geworden voor mutaties en ook andere virussen.

Ook komt er steeds meer bewijs boven tafel dat de meeste patiënten in ziekenhuizen wel degelijk volledig gevaccineerd zijn.

Jammer dat gevaccineerden en ongevaccineerden niet de handen ineen slaan en op zoek gaan naar de werkelijke schuldigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sherlock zei:

Wat denk jij? Zullen er maatregelen komen alleen gericht tegen ongevaccineerden of durven ze dat toch niet aan?

Ik sluit niet uit dat de nieuwe coronamaatregelen enkel worden opgelegd aan ongevaccineerden. Minister De Jonge en het mediakartel (mainstream nieuws) hebben zich schaamteloos uitgelaten tegen de ongevaccineerden, dat ze herhaaldelijk en regelmatig de ongevaccineerden onterecht als “coronapatiënten in ziekenhuizen” hebben bestempeld en aan de schandpaal hebben genageld; dit wekt bij mij de indruk dat ze het wel aandurven om maatregelen te nemen die enkel worden opgelegd aan ongevaccineerden.
De volgende berichten, van Nu.nl over het kabinet dat nieuwe coronamaatregelen overweegt en de Youtube video over Van Howelingen, wegen ook mee in mijn conclusie dat ze het wel aandurven om maatregelen te nemen enkel tegen ongevaccineerden. Maar we hopen uiteraard op het beste en dat ons leven (de komende tijd nog) uit de gevarenzone blijft.


Volgens een bericht op Nu.nl, Kabinet overweegt nieuwe coronamaatregelen, liet Hugo de Jonge weten wat maatregelen betreft niets te willen uitsluiten en het ook mogelijk zou zijn dat bepaalde maatregelen enkel worden opgelegd aan niet-gevaccineerden. 

Het kabinet heeft een zogeheten routekaart met risiconiveau's, met 'keuzemenu' aan 'optionele maatregelen'; daar staan echter alleen algemene maatregelen bij, zoals het herinvoeren van de anderhalvemetersamenleving of het inzetten van de coronapas op meer plekken. 


Van Houwelingen concludeert een Orwell-achtige 1984-samenleving en een technocratische Brave New World

“Is het normaal dat de staatsgemachtigde NPO met grote regelmaat, soms onder het mom van satire, fascistoïde geweldsfantasieën uitzendt, waarin ongevaccineerden ‘lekker dood worden gewenst’ en met de dood worden bedreigd? Er wordt over hen zelfs gesteld dat je ze ‘gericht moet kunnen afknallen’. Het dieptepunt was vorige week een bewerkte video, uitgezonden bij de NPO, waarin ongevaccineerden daadwerkelijk massaal worden doodgeschoten en afgeknald", stelde Van Houwelingen.

"We zijn als land terechtgekomen in een Orwell-achtige 1984-samenleving, waarin door het demissionaire kabinet en het mediakartel bewust wordt aangestuurd op een tweedeling in onze samenleving.

Een wereld van fascistoïde QR-codes. Dit is een technocratische Brave New World, gekenmerkt door verregaande massacontrole, waarin zelfs een sociaalkredietsysteem naar Chinees model niet wordt uitgesloten”, benadrukte Van Houwelingen.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Ik sluit niet uit dat de nieuwe coronamaatregelen enkel worden opgelegd aan ongevaccineerden. Minister De Jonge en het mediakartel (mainstream nieuws) hebben zich schaamteloos uitgelaten tegen de ongevaccineerden, dat ze herhaaldelijk en regelmatig de ongevaccineerden onterecht als “coronapatiënten in ziekenhuizen” hebben bestempeld en aan de schandpaal hebben genageld; dit wekt bij mij de indruk dat ze het wel aandurven om maatregelen te nemen die enkel worden opgelegd aan ongevaccineerden.
De volgende berichten, van Nu.nl over het kabinet dat nieuwe coronamaatregelen overweegt en de Youtube video over Van Howelingen, wegen ook mee in mijn conclusie dat ze het wel aandurven om maatregelen te nemen enkel tegen ongevaccineerden. Maar we hopen uiteraard op het beste en dat ons leven (de komende tijd nog) uit de gevarenzone blijft.


Volgens een bericht op Nu.nl, Kabinet overweegt nieuwe coronamaatregelen, liet Hugo de Jonge weten wat maatregelen betreft niets te willen uitsluiten en het ook mogelijk zou zijn dat bepaalde maatregelen enkel worden opgelegd aan niet-gevaccineerden. 

Het kabinet heeft een zogeheten routekaart met risiconiveau's, met 'keuzemenu' aan 'optionele maatregelen'; daar staan echter alleen algemene maatregelen bij, zoals het herinvoeren van de anderhalvemetersamenleving of het inzetten van de coronapas op meer plekken. 


Van Houwelingen concludeert een Orwell-achtige 1984-samenleving en een technocratische Brave New World

“Is het normaal dat de staatsgemachtigde NPO met grote regelmaat, soms onder het mom van satire, fascistoïde geweldsfantasieën uitzendt, waarin ongevaccineerden ‘lekker dood worden gewenst’ en met de dood worden bedreigd? Er wordt over hen zelfs gesteld dat je ze ‘gericht moet kunnen afknallen’. Het dieptepunt was vorige week een bewerkte video, uitgezonden bij de NPO, waarin ongevaccineerden daadwerkelijk massaal worden doodgeschoten en afgeknald", stelde Van Houwelingen.

"We zijn als land terechtgekomen in een Orwell-achtige 1984-samenleving, waarin door het demissionaire kabinet en het mediakartel bewust wordt aangestuurd op een tweedeling in onze samenleving.

Een wereld van fascistoïde QR-codes. Dit is een technocratische Brave New World, gekenmerkt door verregaande massacontrole, waarin zelfs een sociaalkredietsysteem naar Chinees model niet wordt uitgesloten”, benadrukte Van Houwelingen.

Goed verwoord, wat ik mij afvraag is of die gevaccineerden nu werkelijk niet zien wat er onder hun ogen gebeurt.

Zij mogen zich dan nu wel even "de bevoorrechten" voelen, maar zij zullen net zo goed slachtoffer worden van de komende staatsterreur.

Dat wil zeggen, als ze lang genoeg blijven leven.

Wat zullen die boos worden als ze eenmaal doorhebben dat ze aan alle kanten zijn opgelicht met de coronapandemie en "de vaccins".

beet.png

 

aangepast door Pieter65
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pieter65 zei:

Goed verwoord, wat ik mij afvraag is of die gevaccineerden nu werkelijk niet zien wat er onder hun ogen gebeurt.

Zij mogen zich dan nu wel even "de bevoorrechten" voelen, maar zij zullen net zo goed slachtoffer worden van de komende staatsterreur.

Ik vermoed dat de gevaccineerden te naïef zijn naar mainstream nieuws en dat ze zich teveel hebben laten hersenspoelen door propaganda, waardoor ze leugens en onlogische gedachten als correct beschouwen, en ze als gevolg daarvan leven in een staat van angst .

Video van Forum voor Democratie
Van Meijeren tegen Ollongren: U bouwt aan een totalitaire staat!

Gideon van Meijeren begint met de volgende woorden:
"Oorlog is vrede. Vrijheid is slavernij. Onwetendheid is kracht. Deze drie opmerkelijke leuzen vormen samen de officiële slogan van de almachtige partij die alles en iedereen controleert, in de dystopische totalitaire staat die George Orwell beschrijft in zijn boek 1984.
Het staat symbool voor het idee van dubbeldenken. En dat dubbeldenken is een term die wordt gebruikt voor het verschijnsel dat mensen die voortdurend worden geconfronteerd met propaganda, waardoor zij gedwongen worden om te leven in een staat van angst, zodanig gehersenspoeld kunnen worden dat zij totaal tegenstrijdige en volstrekt onlogische gedachten juist als correct en logisch gaan beschouwen."

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mike Verest in gesprek met Károly Illy bij Op1

In het mediakartel ofwel 'mainstream nieuws' wordt er heel erg gesproken over ongevaccineerden, maar krijgt leefstijlziekte net als leefstijlgeneeskunde totaal geen platform. Uit onderzoeken blijkt dat de mensen die op de IC komen, die komen te overlijden, dat die ernstige chronische ziekte hebben; één of zelfs meerdere.

Mike Verest laat zich niet vaccineren want hij heeft zelf corona gehad en het doorlopen, dus heeft hij antistoffen in zijn lijf. Vriend en vijand zijn het erover eens dat natuurlijke immuniteit superieur is aan kunstmatige immuniteit. Voor Mike Verest heeft het totaal geen reden om die prik nog te gaan nemen; zeker juist omdat hij die antistoffen heeft. Hij benoemt dat hij geen gevaar is voor zichzelf en ook niet voor anderen.

Mike Verest wordt door Károly Illy aangespoord dat het verstandig zou zijn om zich wel te laten vaccineren, niet zo zeer voor zijn eigen gezondheid maar in het kader van naastenliefde; dat is voor Mike Verest een drogreden. Want het blijkt juist de mensen die zo zwaar getroffen worden, die op de IC komen te overlijden, dat ze chronische tekorten hebben aan selenium en zink.
Er wordt aan Mike Verest de vraag gesteld wat hij vind van naastenliefde en hij benadrukt uit te gaan van de cijfers van Maurice de Hond die naar buiten worden gebracht over Israël, waarin aangetoond wordt dat natuurlijke immuniteit beter is dan kunstmatige immuniteit. Vervolgens benadrukt Károly Illy dat hij Mike Verest zijn standpunt begrijpt, waarna hij vervolgens opnieuw Mike Verest aanspoort om zich te laten vaccineren, om het te doen voor zijn medemens; om het te doen voor al diegenen die te kwetsbaar zijn om een vaccin te krijgen. Vervolgens stelt Mike Verest de vraag hoezo hij nu op eens het gevaar is; hoezo hij het gevaar is voor een ander. Vervolgens wordt Mike Verest de vraag gesteld dat als over een halfjaar zijn coronabewijs verlopen is, of hij dan wel een vaccin gaat nemen. Mike Verest zijn antwoord daarop is: "Nee, want natuurlijke immuniteit is waarschijnlijk levenslang, blijkt uit een medisch tijdschrift van Nature, dat de immuniteit waarschijnlijk levenslang is".


Beste natuurlijke bronnen voor selenium en zink

Mike Verest benadrukt in de bovengenoemde video, dat juist de mensen die zo zwaar getroffen worden, die op de IC komen te overlijden, chronische tekorten aan selenium en zink blijken te hebben.

Synthetische vitaminen en mineralen worden over het algemeen minder goed opgenomen door het lichaam; ze zijn opgebouwd uit mineralen uit de grond, dat geen voedingsmineralen zijn, maar bodemmineralen. Als mens zijn we zo  gebouwd dat we juist de gecheleerde vorm nodig hebben die planten voor ons maken van de mineralen die ze uit de grond halen, zie GezondheidEnVoeding.nl.

Voor degenen hun gehalte aan selenium en zink een boost willen geven volgen nu 2 links:
 •  
aHealthylife.nl: De top 12 voedingsmiddelen met de meeste selenium
 •  aHealthylife.nl: De top 12 voedingsmiddelen met de meeste zink.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Mike Verest in gesprek met Károly Illy bij Op1

In het mediakartel ofwel 'mainstream nieuws' wordt er heel erg gesproken over ongevaccineerden, maar krijgt leefstijlziekte net als leefstijlgeneeskunde totaal geen platform. Uit onderzoeken blijkt dat de mensen die op de IC komen, die komen te overlijden, dat die ernstige chronische ziekte hebben; één of zelfs meerdere.

Mike Verest laat zich niet vaccineren want hij heeft zelf corona gehad en het doorlopen, dus heeft hij antistoffen in zijn lijf. Vriend en vijand zijn het erover eens dat natuurlijke immuniteit superieur is aan kunstmatige immuniteit. Voor Mike Verest heeft het totaal geen reden om die prik nog te gaan nemen; zeker juist omdat hij die antistoffen heeft. Hij benoemt dat hij geen gevaar is voor zichzelf en ook niet voor anderen.

Mike Verest wordt door Károly Illy aangespoord dat het verstandig zou zijn om zich wel te laten vaccineren, niet zo zeer voor zijn eigen gezondheid maar in het kader van naastenliefde; dat is voor Mike Verest een drogreden. Want het blijkt juist de mensen die zo zwaar getroffen worden, die op de IC komen te overlijden, dat ze chronische tekorten hebben aan selenium en zink.
Er wordt aan Mike Verest de vraag gesteld wat hij vind van naastenliefde en hij benadrukt uit te gaan van de cijfers van Maurice de Hond die naar buiten worden gebracht over Israël, waarin aangetoond wordt dat natuurlijke immuniteit beter is dan kunstmatige immuniteit. Vervolgens benadrukt Károly Illy dat hij Mike Verest zijn standpunt begrijpt, waarna hij vervolgens opnieuw Mike Verest aanspoort om zich te laten vaccineren, om het te doen voor zijn medemens; om het te doen voor al diegenen die te kwetsbaar zijn om een vaccin te krijgen. Vervolgens stelt Mike Verest de vraag hoezo hij nu op eens het gevaar is; hoezo hij het gevaar is voor een ander. Vervolgens wordt Mike Verest de vraag gesteld dat als over een halfjaar zijn coronabewijs verlopen is, of hij dan wel een vaccin gaat nemen. Mike Verest zijn antwoord daarop is: "Nee, want natuurlijke immuniteit is waarschijnlijk levenslang, blijkt uit een medisch tijdschrift van Nature, dat de immuniteit waarschijnlijk levenslang is".


Beste natuurlijke bronnen voor selenium en zink

Mike Verest benadrukt in de bovengenoemde video, dat juist de mensen die zo zwaar getroffen worden, die op de IC komen te overlijden, chronische tekorten aan selenium en zink blijken te hebben.

Synthetische vitaminen en mineralen worden over het algemeen minder goed opgenomen door het lichaam; ze zijn opgebouwd uit mineralen uit de grond, dat geen voedingsmineralen zijn, maar bodemmineralen. Als mens zijn we zo  gebouwd dat we juist de gecheleerde vorm nodig hebben die planten voor ons maken van de mineralen die ze uit de grond halen, zie GezondheidEnVoeding.nl.

Voor degenen hun gehalte aan selenium en zink een boost willen geven volgen nu 2 links:
 •  
aHealthylife.nl: De top 12 voedingsmiddelen met de meeste selenium
 •  aHealthylife.nl: De top 12 voedingsmiddelen met de meeste zink.

Die Karoly Illy of hoe die engerd heet moeten ze onmiddellijk van de buis halen.

Die vent is echt volkomen onzin aan het verkopen.

Hier, dit is wat een Canadese viroloog zegt:

Verder bleek volgens hem uit onderzoek bij kinderen die na een vaccinatie last kregen van dingen zoals myocarditis, dat velen van hen eerder besmet waren geweest en dus een natuurlijke immuniteit hadden opgebouwd.

In feite is het levensgevaarlijk om dit soort vaccins te geven aan iedereen die al antistoffen in het lichaam heeft, want de kans op een heftige auto immuunreactie is levensgroot aanwezig.

https://niburu.co/gezondheid/16798-de-ziekenhuisbedden-worden-toch-echt-hoofdzakelijk-bezet-door-gevaccineerden

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De Vrije Omroep | DVO Vaccin Journaal #8 

  • Monopolisering van het nieuws rondom covid en de vaccins?
  • Bijwerkingen van de covid vaccins?
  • Vaccindoden?
  • Ingrediënten van de vaccins?
  • Hoe kunnen gevaccineerden zich tegen de vaccinatie beschermen?
  • Hoe kunnen we ons tegen covid beschermen?

https://odysee.com/@devrijeomroep:6/vaccin-journaal-8:6

65a6cab47fac3dbb:6.jpg

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

BurgerFront.nl: Voor de horeca is iedereen gelijk! 

Artikel 1 van de grondwet stelt dat iedereen gelijk is, zonder voorbehoud. Dus als je op welke manier dan ook selecteert dan is dat discriminatie.

https://commonsensetv.nl/wp-content/uploads/2021/10/voor-de-horeca-is-iedereen-gelijk-grabpolar.mp4

voor-de-horeca-is-iedereen-gelijk-grabpolar-mp4-1.jpg


https://www.veilig.nu/

winkelplakkaat-A3-WIJ-ZIJN-OPEN-half.thumb.png.26a21c4785aef20c2df1d787e2c2fbc7.png

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan Tuijp, de voormalige bassist van BZN, heeft niet alleen zijn excuses aangeboden aan alle wappies,
maar dat ook nog eens onderbouwd met een kantje of 9 aan research! 

jan_tuijp_2104216806_0.jpg


Journaal op de website van Jan Tuijp: EXCUSES AAN WAPPIES EN COMPLOTDENKERS 

Het journaal van Jan Tuijp heeft o.a. de volgende onderwerpen:

  • Het Nieuwe Normaal
  • We kregen er een nare ziekte   bij
  • Extreme bangmakerij
  • Ontwrichte samenleving
  • Polariserende Overheid
  • Liegende & manipulerende politici & journalisten !!!
  • 70% covid patiënten in Vlaamse ziekenhuizen volledig gevaccineerd
  • De QR Code
  • Je doet het voor een ander…..
  • Minister van welzijn  die polarisatie en oplaaiende haat predikt
  • Covid 19 is geen pokken polio of mazelen
  • Wappies & Complotdenkers

Hier volgen wat quotes uit het journaal van Jan Tuijp

De wereld om ons heen staat bol van controle, dwang en vrijheidsbeperkingen, en zelfs in je naaste omgeving vooral van mensen die elkaar als vijand zien en n.b. door de overheid tegen elkaar op worden gezet.

Het grote verschil met voorgaande jaren is dat we nu in een testmaatschappij leven; elke dag worden duizenden mensen getest om toegang tot o.a horeca, etc te krijgen, en elke dag worden we met feitelijk nietszeggende  “besmettingsaantallen” om de oren geslagen, een nieuw fenomeen aan de koffietafel… “nou, hoeveel waren het er gisteren” …met het gevolg dat we eigenlijk onnodig onder een soort van continue “oorlogsdreiging” gebukt gaan…, 
– terwijl men vaak niet beseft dat er altijd al – elk jaar – vele duizenden seizoengebonden virusinfecties zijn, maar dat daarop nooit eerder getest werd, en dat dan die tests ook nog niets zeggen over het ziek zijn ja of nee –
Toen al vrij snel na het uitbreken van corona, dit niet het killer virus bleek te zijn, waar we aanvankelijk voor waren gewaarschuwd, adviseerden vele experts om te stoppen met testen en over te gaan naar het oude normaal….. 

Maar …die vlieger gaat niet op..we hebben inmiddels te maken met het “Nieuwe Normaal”, de politiek is er nu bij betrokken, ook in andere landen, en dán spelen er per definitie allerlei belangen die niets met volksgezondheid te maken hebben, en dat betekent: “herrie in de tent”.

Wappies & Complotdenkers

"Dat nam en neemt niet weg dat ik uit het kamp van de tegenstanders van de rigoureuze maatregelen aanvankelijk soms zulke – op dat moment voor mij – onwaarschijnlijke en onzinnige opmerkingen heb aangehoord, die zo ongeloofwaardig waren dat ik ze lachend heb weggewuifd als complottheorieën, en me realiseerde dat de verspreiders ervan dus Wappies moesten zijn. (best aardige mensen trouwens)."

"Ik wil nu echter mijn excuses aanbieden aan al die – naar nu blijkt – wakkere mensen die ik voor gek heb verklaard toen ze mij 1 jaar geleden vertelden dat onderstaande zaken binnenkort werkelijkheid zouden worden, ik schaam me diep !!!"

Complottheorie Nr 1  (sept 2020)
EU werkt aan een Europees Vaccinatie Paspoort met QR code
Complottheorie Nr 2   (aug 2020)
iedere burger krijgt persoonsgebonden pas met daarop CO2 verbruik 
Complottheorie Nr 3  (sept 2020)
COVID 19 biedt een unieke kans voor persoonlijk CO2 -budget op QR code

Bron: http://www.tulipphoto.pro/journaal/

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Jan Tuijp, de voormalige bassist van BZN, heeft niet alleen zijn excuses aangeboden aan alle wappies,
maar dat ook nog eens onderbouwd met een kantje of 9 aan research! 

jan_tuijp_2104216806_0.jpg


Journaal op de website van Jan Tuijp: EXCUSES AAN WAPPIES EN COMPLOTDENKERS 

Het journaal van Jan Tuijp heeft o.a. de volgende onderwerpen:

  • Het Nieuwe Normaal
  • We kregen er een nare ziekte   bij
  • Extreme bangmakerij
  • Ontwrichte samenleving
  • Polariserende Overheid
  • Liegende & manipulerende politici & journalisten !!!
  • 70% covid patiënten in Vlaamse ziekenhuizen volledig gevaccineerd
  • De QR Code
  • Je doet het voor een ander…..
  • Minister van welzijn  die polarisatie en oplaaiende haat predikt
  • Covid 19 is geen pokken polio of mazelen
  • Wappies & Complotdenkers

Hier volgen wat quotes uit het journaal van Jan Tuijp

De wereld om ons heen staat bol van controle, dwang en vrijheidsbeperkingen, en zelfs in je naaste omgeving vooral van mensen die elkaar als vijand zien en n.b. door de overheid tegen elkaar op worden gezet.

Het grote verschil met voorgaande jaren is dat we nu in een testmaatschappij leven; elke dag worden duizenden mensen getest om toegang tot o.a horeca, etc te krijgen, en elke dag worden we met feitelijk nietszeggende  “besmettingsaantallen” om de oren geslagen, een nieuw fenomeen aan de koffietafel… “nou, hoeveel waren het er gisteren” …met het gevolg dat we eigenlijk onnodig onder een soort van continue “oorlogsdreiging” gebukt gaan…, 
– terwijl men vaak niet beseft dat er altijd al – elk jaar – vele duizenden seizoengebonden virusinfecties zijn, maar dat daarop nooit eerder getest werd, en dat dan die tests ook nog niets zeggen over het ziek zijn ja of nee –
Toen al vrij snel na het uitbreken van corona, dit niet het killer virus bleek te zijn, waar we aanvankelijk voor waren gewaarschuwd, adviseerden vele experts om te stoppen met testen en over te gaan naar het oude normaal….. 

Maar …die vlieger gaat niet op..we hebben inmiddels te maken met het “Nieuwe Normaal”, de politiek is er nu bij betrokken, ook in andere landen, en dán spelen er per definitie allerlei belangen die niets met volksgezondheid te maken hebben, en dat betekent: “herrie in de tent”.

Wappies & Complotdenkers

"Dat nam en neemt niet weg dat ik uit het kamp van de tegenstanders van de rigoureuze maatregelen aanvankelijk soms zulke – op dat moment voor mij – onwaarschijnlijke en onzinnige opmerkingen heb aangehoord, die zo ongeloofwaardig waren dat ik ze lachend heb weggewuifd als complottheorieën, en me realiseerde dat de verspreiders ervan dus Wappies moesten zijn. (best aardige mensen trouwens)."

"Ik wil nu echter mijn excuses aanbieden aan al die – naar nu blijkt – wakkere mensen die ik voor gek heb verklaard toen ze mij 1 jaar geleden vertelden dat onderstaande zaken binnenkort werkelijkheid zouden worden, ik schaam me diep !!!"

Complottheorie Nr 1  (sept 2020)
EU werkt aan een Europees Vaccinatie Paspoort met QR code
Complottheorie Nr 2   (aug 2020)
iedere burger krijgt persoonsgebonden pas met daarop CO2 verbruik 
Complottheorie Nr 3  (sept 2020)
COVID 19 biedt een unieke kans voor persoonlijk CO2 -budget op QR code

Bron: http://www.tulipphoto.pro/journaal/

Heel moedig van die man, waren er maar meer zoals hij, dan zou het leed snel geleden zijn,

Helaas zijn de meesten zoals je ziet in het volgende bericht:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...