Ga naar inhoud

Wat eten we vanavond?


Rinus

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

Aankomende vrijdag maak ik een heerlijk miehoen goreng schotel ,gehakt uien ,bonen van sperzie,knoflook kerrie sambal.Toe behoren indisch zuur en een biertje er bij; dat wordt weer smullen.

 

Waarom pas op vrijdag daar ik maar een keer per week warm eet, en een keer per dag eet  een matige ontbijt.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
4 minuten geleden, Sherlock zei:

Eet smakelijk, voor mij zal het wel een overgebleven stukje pizza worden of niets. Dat kan ook nog, weet niet meer of ik wel of niet boodschappen heb gedaan, maar daar zullen we zo meteen achter komen als ik de deur van de koelkast open doe.

Wellicht nog een blik soep in huis zo ja maak je niet druk trek open en laat het je smaken.🥣

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...