Ga naar inhoud

Waarom mag Sylvana Simons wel racistisch zijn?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Volgens Sylvana Simons, ook wel de boze zwarte vrouw genoemd, ligt de oorzaak van alle problemen bij de witte man.

De oplossing van Simons is dan ook het vervangen van witte mannen in de Nederlandse politiek. Verder zegt ze dat het haar persoonlijke ervaring is dat veel van wat er misgaat gebeurt onder leiding van witten mannen.

 

Dit is natuurlijk keihard racisme. 

Waar de rest van Nederland zich overal heel voorzichtig uitdrukt zodat er toch vooral niemand ergens beledigd is, kan deze dame ongestoord haar gang gaan.

Haar gedrag is als vergif voor onze samenleving. Ze loopt mensen tegen elkaar op te zetten, ze probeert ras onderdeel te laten zijn van wat iemand wel of niet kan of mag. Dit is ronduit walgelijk gedrag in mijn ogen.

Wat denken jullie van mevrouw Sylvana? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Master87 zei:

Alsof het collectief falen van de politiek met huidskleur te maken heeft. Totaal geen logica. Het is hetzelfde als dat je zegt "mijn ervaring is dat alles was negatief is, gebeurd op een Maandag. Dus Maandag is automatisch slecht." 

Niet alleen dat, ik vind het gewoon crimineel wat dan mens doet. Er zou aangifte tegen haar gedaan moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...