Ga naar inhoud

Weten mannen echt zo weinig van vrouwen?


Aanbevolen berichten

Ik ben een man en heb niet de illusie echt veel van vrouwen te weten.

Voor mij zijn ze net zoals katten, want van die weet je ook nooit wat ze echt denken.

En toen kwam ik heb de volgende tweet tegen.

Is het zo beroerd gesteld met ons mannen of maakt deze dame een grapje?

 

aangepast door Sherlock
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Mannen hier haal je zelf niet zo naar beneden;jullie weten toch dat vrouwen figuurzaagster zijn.

Veel jonge kerels trouwen gewoon niet meer en gelijk hebben ze ,je vrijheid en je gaan en staan waar je wilt en echte goede vrienden hebben ,daar kan geen vrouw tegen op.............................VRIJHEID is alles.🍻

Op 29-6-2021 om 10:03, Sherlock zei:

 

:classic_biggrin:

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Mannen hier haal je zelf niet zo naar beneden;jullie weten toch dat vrouwen figuurzaagster zijn.

Veel jonge kerels trouwen gewoon niet meer en gelijk hebben ze ,je vrijheid en je gaan en staan waar je wilt en echte goede vrienden hebben ,daar kan geen vrouw tegen op.............................VRIJHEID is alles.🍻

:classic_biggrin:

Wat is een figuurzaagster?   Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord. Ben heel benieuwd wat dat is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Pieter65 zei:

Wat is een figuurzaagster?   Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord. Ben heel benieuwd wat dat is.

Een vrouw die altijd haar zin wil hebben en en er alles aan doet om en man zo ver te krijgen en ook nog bepaald wat hij aan moet trekken enz enz enz.

De man moet altijd ja zeggen zegt hij nee is er een probleem,tevens als een vrouw echt houdt van een man doet ze dat niet,maar helaas kijk om je heen er zijn maar weinig vrouwen die weten wat houden van elkaar is en echte maten zijn .Jonge goed op geleide mannen trouwen dan ook niet meer gelijk hebben ze.

aangepast door Lichtzwaard
  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Een vrouw die altijd haar zin wil hebben en en er alles aan doet om en man zo ver te krijgen en ook nog bepaald wat hij aan met trekken enz enz enz.

De man moet altijd ja zeggen zegt hij nee is er een probleem,tevens als een vrouw echt houdt van een man doet ze dat niet,maar helaas kijk om je heen er zijn maar weinig vrouwen die weten wat houden van elkaar is en echte maten zijn .Jonge goed op geleide mannen trouwen dan ook niet meer gelijk hebben ze.

Toen ik het woord zagen hoorde, moest ik denken aan die kabouter uit België. Die moet niets van vrouwen hebben omdat ze altijd lopen te zagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lichtzwaard zei:

Juist!!!!

Maar beste Lichtzwaard, vandaag of morgen loop jij misschien wel een vrouw tegen het lijf waardoor je opeens heel anders tegen dingen aan gaat kijken. Misschien vind je die vrouw dan wel de mooiste en liefste die je ooit hebt gezien en vind je het helemaal niet erg om te stofzuigen of boodschappen te doen of het gras te maaien of je credit card aan haar te geven.

Zo maar kunnen, je weet maar nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sherlock zei:

Maar beste Lichtzwaard, vandaag of morgen loop jij misschien wel een vrouw tegen het lijf waardoor je opeens heel anders tegen dingen aan gaat kijken. Misschien vind je die vrouw dan wel de mooiste en liefste die je ooit hebt gezien en vind je het helemaal niet erg om te stofzuigen of boodschappen te doen of het gras te maaien of je credit card aan haar te geven.

Zo maar kunnen, je weet maar nooit.

Ach waarde,ken genoeg heel leuke vrouwen die er toe doen,maar heb mijn persoonlijk vrijheid zeer lief,voort het leven wat ik  lijd daar hoort geen vrouw in thuis.

Mag toch hopen als jij getrouwd ben (weet ik natuurlijk niet) dat je een sprankelend huwelijk hebt dat je zegt  dat zou ik niet willen missen ze is me alles,tja dan zit je goed.

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Ach waarde,ken genoeg heel leuke vrouwen die er toe doen,maar heb mijn persoonlijk vrijheid zeer lief,voort het leven wat ik  lijd daar hoort geen vrouw in thuis.

Mag toch hopen als jij getrouwd ben (weet ik natuurlijk niet) dat je een sprankelend huwelijk hebt dat je zegt  dat zou ik niet willen missen ze is me alles,tja dan zit je goed.

Als je maar gelukkig bent, dat is het belangrijkste. Ik zal mijn twee ex vrouwen binnenkort even vragen of wij een sprankelend huwelijk hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Is goed mogelijk inderdaad. Maar ik ben in mijn eentje gelukkiger dan met een vrouw. Ik kom niks te kort. Ja seks, maar dat vind ik niet erg meer. 

Als je happy bent met jezelf is dat prima toch. Ik zelf ben ook niet zo van het 'gezinsleven', doe graag wat ik wil, wanneer ik wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sherlock zei:

Als je happy bent met jezelf is dat prima toch. Ik zelf ben ook niet zo van het 'gezinsleven', doe graag wat ik wil, wanneer ik wil. 

Daarom, ik heb het geluk gevonden. Ik leid een stabiel leven zonder uitschieters. Vroeger ging het alle kanten op. T heeft me niks gebracht. Dit is veel beter voor mij. Ben sowieso een beetje kluizenaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...