Ga naar inhoud

Transgender wint Amerikaanse Miss competitie


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Doet me denken aan een aantal jaar terug. Ik had mijn eigen gaming community met 800+ spelers. (jaren daarvoor ook een community met 4000+ spelers) ik had een paar anderen een hoge positie gegeven. Ons motto achter de schermen was altijd "let's rig the votes". We vervalsten alle peilingen binnen onze community.

Achja de leden waren altijd tevreden en ons agenda ging ongestoord door. Maarja dat ging maar om een spelletje.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flieko zei:

Doet me denken aan een aantal jaar terug. Ik had mijn eigen gaming community met 800+ spelers. (jaren daarvoor ook een community met 4000+ spelers) ik had een paar anderen een hoge positie gegeven. Ons motto achter de schermen was altijd "let's rig the votes". We vervalsten alle peilingen binnen onze community.

Achja de leden waren altijd tevreden en ons agenda ging ongestoord door. Maarja dat ging maar om een spelletje.

Zo dat is knap om meer dan 4.000 deelnemers te krijgen. Waarom heb je dat weg gedaan? Is toch goed geld mee te verdienen of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws voor personeel van British Airways want daar mag mannelijk personeel vanaf nu een handtas dragen.

Dat is de vooruitgang waar de wereld op zit te wachten. Ook mogen mannen nu hun nagels lakken en ze wensen u nog een prettige vlucht.

 

British Airways staff were told to “be bold, be proud, be yourself” as the airline overhauled its strict uniform rules to allow male cabin crews and pilots to wear make-up and carry handbags during flights.

In an internal memo released on Wednesday and cited by the media, the company told staff the new guidance would be “embraced by everyone regardless of gender, gender identity, ethnicity, background, culture, sexual identity, or otherwise.”

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2022 om 12:37, Flieko zei:

Nee daar kon ik geen geld mee verdienen. Althans ik wist niet hoe

Ik ben geen internet expert, maar ik kan mij zo voorstellen dat je met een behoorlijk publiek allerlei dingen kunt aanbevelen die voor die spelers gunstig zijn. Jij op jouw beurt kan dan weer afspraken maken met leveranciers voor een leuke commissie. Of je zou een soort gaming webshop kunnen beginnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Ik ben geen internet expert, maar ik kan mij zo voorstellen dat je met een behoorlijk publiek allerlei dingen kunt aanbevelen die voor die spelers gunstig zijn. Jij op jouw beurt kan dan weer afspraken maken met leveranciers voor een leuke commissie. Of je zou een soort gaming webshop kunnen beginnen.

Dat was voor dit een beetje moeilijk omdat het maar om één game ging. GTA Online. Verder een goed idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...