Ga naar inhoud

Australië hoort niet meer bij de vrije landen, maar is een volledige dictatuur geworden.


Sherlock

Aanbevolen berichten

Voor mensen die Australië kennen is het een onherkenbaar land geworden.

Ik heb er zelf gewoond en gewerkt en als ik nu zie hoe de mensen alles accepteren wat daar gebeurt, dan kan ik er met mijn verstand niet bij.

Ik hoor van mensen daar die zeggen: Je moet het wel accepteren anders heb je geen leven meer.

Het is een hele grote waarschuwing voor ons en ik wil in dit topic een beetje bij gaan houden welke idiote dingen daar allemaal gebeuren.

Zodat wij ervan kunnen leren en hopen dat dit niet hier gebeurt.

Hier is de eerste krankzinnige maatregel: Alleen gevaccineerde mensen mogen straks met elkaar om gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als Australië de voorloper is voor dingen die ook hier gaan gebeuren, dan kunnen wij ook verwachten dat er bij ons een punt komt waarop de supermarkten leeg zullen zijn.

In Australië komt het grotendeels door de vrachtwagenchauffeurs die het werk hebben neergelegd vanwege de coronamaatregelen.

Heb jij een voorraadje voedsel in huis voor het geval dat?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 8-9-2021 om 15:09, Sherlock zei:

En als Australië de voorloper is voor dingen die ook hier gaan gebeuren, dan kunnen wij ook verwachten dat er bij ons een punt komt waarop de supermarkten leeg zullen zijn.

Heb jij een voorraadje voedsel in huis voor het geval dat?

Welke tips heb jij om een voorraad(je) op te slaan?  📦

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...